2009年1月3日 星期六

our church

今朝一早未夠9點就起身了..


就係為左要打去book教堂..
聞說, 電話係好難打通的..


9點正 (我屋企個鐘)
一打, 便通了..
對方已經好快問我, 係唔係要book教堂, 我答左係之後....
竟然係同我講, 依家未到9點, 你過多幾分鐘再打過黎啦..=.=


我只有過幾分鐘再打去啦..
已經唔通
好心急, 怕再遲d會冇晒位.......
只好係咁打...


最後都book到了...仲要係心儀的時間..真係好興奮呀..
即刻打比男朋友, 打比媽咪


還有..感謝主的恩賜



4 則留言:

  1. 恭喜呀間教堂好靚!

    回覆刪除
  2. 我問左 church 了, 有 d 是九個月至一年前 book.
    你打電話去 book 是 st margaret church  嗎 ?  係邊架 ?
    你 book 左幾點呢 ?
    上次問個間收 4500元 / 小時
    又加左價了
    [版主回覆11/12/2009 14:12:00]間間唔同架...你要target左邊間先, 再check清楚佢地booking既方法呀..因為呢, 有d係打電話就得, 有d一定要親身去..有d只接受郵寄......st margaret係跑馬地...我book個時就3000...
    你問左st teresa未呀?

    回覆刪除
  3. 依家間間都係打電話去做 booking 的了
    st teresa 問左了, 都係一年前 book
    原來跑馬地, 我都問左, 都係一年前 book
    你當日 book 到幾多點
    我希望 book 到星期六既 11:00-12:00 左右
     
     

    回覆刪除
  4. 希望我明年都 book 到呢間啦

    回覆刪除