2010年10月19日 星期二

Pregnaacy Photos - Henry Workshop

 


唔駛驚...我冇收得咁埋...連有bb都唔同大家講既...
(不過我婚後真係增磅不少...分分鐘係mtr係會有人讓座=.=")


henry...其實都係我婚禮既snapshot之一
(原來我仲未blog過佢...~.~)
當我收到d相既時候, 我既comment係...henry d相靚好多好多!!!!


henry其實係我老公既中學同學..所以我地結婚, 佢好開心地話要幫我地影snaps...
個詳情呢個遲d先再blog...


見到henry推出pregnancy photos..d咁good既野, 我緊係諗下有咩朋友可以介紹啦...
一諗就諗到小桃...所以就係咁, 我幫小桃擺左個位..keekee~


當然啦, 我介紹得人去, 我都想去8下, 幫下手...
小挑做足功課, 帶左好多野同埋ready左好多衫同道具


而我....當然係全心全意地當開心呀四啦...^^v 開心玩左一個下午~~~~~




 


 


 


 


 


6 則留言:

  1. 你都快架啦...呵呵...

    回覆刪除
  2. so sweet!!期待o的相丫!

    回覆刪除
  3. 好sweet ,你兩個都sweet sweet! 幾時到你呢?小高十分期待 。

    回覆刪除
  4. CuBie的快樂家庭2010年10月20日 下午1:20

    dabi mama終於似返個大肚婆!!!
    你快d塞比比係肚啦, 扮大肚影返輯!!

    回覆刪除
  5. 我開頭睇你頭幾句, 仲想恭喜你添. 原來係你朋友仔有左bb. 我諗你都快架啦

    回覆刪除
  6. ....呵~~睇你個樣好開心borrrr~~
    aakakaka btw, 我婚後都發脹左好多.....

    回覆刪除