2013年5月30日 星期四

bbb 與貓貓

一講起寵物與bb, 大多人都會認為他們不能共存


當然, 如果我本身家中沒有貓貓, 我也不會特登去養一隻, 但我本身已有貓貓, 我絕對不會因為這樣就拋棄牠們


沒有養寵物的, 大多都不會明白做主人的感受, 而我跟mr. b 已經當了貓貓是我們家的一份子~是陸家的其中成員


回想起, 其實都不是你想怎樣就怎樣, 有了bbb的時候, 奶奶已經開口要我們不要再養, 聽到又不可以駁咀, 只可以心中說貓貓不是玩具, 不是你說拋掉就可放進垃圾筒的真的很嬲, 還好的是, mr. b跟我的想法一致, 由他向他媽媽說不最適合不過~


然而係眾人眼中的敏感, 衛生方面我們都有比較小心, 希望不會成為了要拋棄貓貓的理據


衛生可以控制, 然而敏感不是我控制範圍內的事, 不過我深信, 一開始就接觸, 敏感的機會都會減少的!


bbb第一二個月時, 都唔會比貓貓接觸的, 當然家中貓貓都會好奇, 這個常大喊的小伙子是什麼東東~不過我們都會防止貓貓走近, 再加上一枱空氣清新機..希望可盡量隔絕貓毛…..


bbb3個月時, 在我們監督下, 會讓貓貓接觸bbb, 初初牠們會走近, 然後大多都只是聞聞bbb的腳仔, 之後就會聞手仔, 再之後待bbb睡著了會聞她的頭仔~(哈哈哈~~牠們可能心想就是這個we we wa wa的嘩鬼跟我們爭寵)


到現在, bbb是很喜歡貓貓的, 隔遠見到貓貓就會興奮的大笑, 會尖叫..最近還會用bb語言叫牠們的~即使去到婆婆家見到不同的貓貓都會興奮~



無標題


無標題

無標題

無標題

無標題

無標題

無標題

依家仲會主動要申手摸貓貓, 摸會仲會自己好興奮架~表情好好笑

慶幸bbb還未對貓貓出現敏感, 亦未有任何損傷~不過即使有損傷, 我相信對bbb都是一種教育~

10 則留言:

  1. totally agree!!! 寵物唔係玩具,唔可以話唔要就唔要,我本身都有2隻狗狗,身邊啲人一知道我有咗就叫我唔好要,但我決定唔理佢
    [Cherry回覆05/31/2013 11:48:17]肯定啦,我都有,我太99仲開口添,話係我阿爸咁講,我費是理佢
    [版主回覆05/31/2013 11:14:09]原來大家都一樣比人話~~真係呢, 佢地唔係死物啦, 唔可以放入垃圾筒架~!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 寵物同bb 一定可以共處
    [版主回覆05/31/2013 11:14:26]嗯嗯~一定得~!!!

    回覆刪除
  3. 支持你及絶對贊同你既決定!!! 我每逢見到人因為生BB而棄養, 我就好嬲架喇!!!
    [版主回覆05/31/2013 11:14:44]yes!!!不負責任~!!!!!我都會好嬲~!!!

    回覆刪除
  4. 我陀住豬仔個時﹐好多所謂親戚都好驚訝點解我有左仲攬住隻狗囉,真係好嬲
    又叫我唔好望佢咁多...話驚第日BB好似佢咁多毛喎...我真係無理過佢地
    家下我仔又無敏感,佢地2個都互相愛護TIM!!
    [版主回覆05/31/2013 11:15:48]我晚晚同貓貓一齊訓架tim~~
    依家佢地知道bbb同貓貓咁開心, 咪又係要利用貓貓tum我個女, 多餘~~! =.=

    回覆刪除
  5. 支持, 加油~ 我地一起努力, 去證明BB 同寵物係可以共存的~
    [版主回覆05/31/2013 11:16:23]yesyes!!所以個時我好比心機一定要餵到人奶, 加強bbb既抵抗力!!

    回覆刪除
  6. 支持﹗其實真係可以共存架

    回覆刪除
  7. bbb面仔好肥呀, 勁可愛,
    旻, 我完全明白你感受, 我都有養狗呀, 但我mama暫時接左返佢屋企住,
    因為實際上狗仔係我媽咪養既,
    但遲小小等little k大d, 我都會接狗仔返黎~

    講得非常好=======>"貓貓不是玩具, 不是你說拋掉就可放進垃圾筒的"

    回覆刪除
  8. bb同貓咪一齊瞓覺豬幅相真係好sweet呀
    其實都係架,等bb學習點同小動物相處同有愛心

    回覆刪除
  9. 睇黎大家都互相愛鍚大家, 哩個情景最開心!!

    回覆刪除
  10. 睇完你篇野, 我好掛住我D狗仔...
    無辦法,寄人離下,由得我幾咁唔捨得始終都要放棄狗仔...

    回覆刪除