2009年3月19日 星期四

婚前輔導 - confirmed

今日電話響個不停..最令我震驚的一個電話係由上環警署打來的
原來係因為佢地係郵筒到搵到我寄去book 婚輔的支票..由於我支票後有寫低電話同名, 所以打到比我..

當時第一個反應係以為我寄既申請表沒有順利地寄到婚姻公教會..
很緊張地上網即時睇我地想報個班full未...
full 左 =.= 7 月既班, 依家已經full左..最快可報到既只有9月..
只好硬著頭地打去同人地講我的支票事件, 希望佢會幫到我, sip我地入去7月班啦
對方都好好, 知道左我地既婚期後, 都願意加埋我地入去..
當我再留一次全名時, 那個小姐......奇妙事件發生了...
嘻~原來佢地收到我份application, 仲講得出我既支票 no...
只係佢地唔小心地唔見左我張票啦~

補番就可以了, 最緊要係book到~book唔到, 一定比我媽咪有排煩呀~~~~~~~~~~~


7月11 & 12 - 荃灣葛達二聖堂
perfect的時間與perfect的地點~~

yeah~~又攪好一樣了...!!

沒有留言:

張貼留言