2009年3月23日 星期一

our ring pillow

終於都完成左了..雖然係比預期中細左dd, 不過都好滿意呢..^^


畢竟都是自己一針一線咁整成的~更有意義吧!



2 則留言:

  1. 好靚呀... 我之前有諗過整, 不過我honey好似唔係好想... 不過見到你呢個整得咁靚.. 攪到我心思思想整...
    不過我唔在行, 其實難唔難整ga? d pillow係咪買現成自己加工定係全個整ga??
    thanks... 原來你係diy princess黎bor~~
    [版主回覆07/30/2009 14:02:00]整啦整啦....我男朋友當初都唔想我攪咁多diy啦..不過我整下整下, 佢依家反而好支持我呀!!
    呢個pillow, 係d diy kit黎架....我叫朋友係日本幫我買番黎啦, 佢會有晒所有材料同埋說明書......要自己全個整架...
    呢個唔算難啦..不過要d時間去睇個張說明書啦...(當然係圖文並存啦~~)
    diy princess...唔敢當.....大把叻人呀...我只係玩下玩下呢

    回覆刪除
  2. 你咁講.. 我真係好有動力去diy一個添...
    Oh..係diy kit黎架... 不過要係japan先可以買.. 冇行lu...
    [版主回覆07/30/2009 14:12:00]整啦整啦..
    最衰我有朋友已經去完日本返左黎..唔係既, 一定幫你買包kit啦..
    不過咁喎, 我見人地個d正方形pillow都好靚啦...............不如你搵左你個心水, 我幫手諗下用咩料呀...........咁都可以自己diy開心d麻~

    回覆刪除