2009年4月21日 星期二

忙忙忙

近呢個week太忙了...連update blog既時間都冇...


唔經唔覺..原來已經預備踏入4月尾了..時間過得真係快...距離我為人太太既日子都越來越短...


上星期, mr b 帶了布比我了..真快手..咁我地就可以開始預備個小禮物了...


最近同事比我感染了, 迷上了diy 既玩意...哈哈~我地上星期既 lunch hour...5日去了3次paper art, 攪到個到既姐姐已經認得我地了....哈哈~!!


星期六個日, 我都打左去教堂confirm番我個個booking啦, 都決定左5月9個日會去落訂啦...符小姐話個日要見成2個鐘...唔知有咩講呢?


妹妹今日正式考第一科既會考啦..希望佢可以好好咁發揮到啦...


沒有留言:

張貼留言