2009年4月2日 星期四

聘珍樓

記得我地08年6月個時, 大家都有了結婚的念頭..只係, 所以野都未得, 加上我轉工的關係...一直都未確定日子..


就係呢個時候, 身邊有朋友話我知, 佢已經 book好左酒席, 係09年既12月..仲話我知好多日子都已經full左....><
聽到之後就覺得不妙了..
我地想的月份係10月..即係..如果我地要係09年結婚, 依家就要開始book??


就係因為咁...我即上網搵酒樓.....花多眼亂~.~ 依家先去睇下有咩係好同埋arm自己...實在好趕!況且日子仲要定唔到呢....


到我地定到日子..打去問, 個一日都已經比人hold左, 仲要落埋訂了..真快手~!


轉轉折折..我地最後都放棄左10月了..
媽咪話, 冇理由急住個一時三刻去選擇一間唔係自己最滿意既酒樓呢..加上..兩邊家長對住酒席都有唔同既要求...


還好...作了呢個決定, 令到我地都鬆了一口氣..


最後...揀了, 全部人都覺得滿意既聘珍樓~
地方不是最靚的..但係.佢有一d其他酒樓冇既特質~


到現在, 我都冇後悔...^^


沒有留言:

張貼留言