2009年5月26日 星期二

奇妙的安排

今日睇到天氣既預報, 預計5月29日係大致多雲有雨..
睇到咁, 真係覺得上天既安排真係好奇妙的


由我發病開始, 已經擔心我究竟好唔好得番, 可以趕到影相日..
一開始, 我記得醫生講話都應該唔大問題, 大概都唔會有咩問題...
直至上個星期, 自己都好好咁realise到根本都冇咩可能好得晒, 所以決定去改期...


係改期呢件事最難既係改渡假屋的日子, 人人都同我講, 一定冇得改啦...你book左佢又點會比你改第二日呢..況且仲要係得番一個星期
但係..點都要一博啦, 唔係比左個800蚊就一定凍過水
記我上星期個一朝, 我再次睇番張單..低b情況下, 我睇錯左佢其中一個terms & condition, 以為係一個星期前係可以改到
就係咁, 就滿懷希望左一個早上~哈


係打去問之前, 再睇多一次...先發現自己睇錯...但都決定左改啦, 就即管打電話去問...
最後緊係冇問題啦, 只係要比多100 handling charge 同埋差價..
錢解決到既問題就唔係大問題啦..


其實要改都有唔開心啦, 好似係自己既病令到又要改日子...
依家睇到天氣預報, 就知道呢個係天父既安排...安排我未好得晒, 改期出奇地順利同埋落雨........
如果唔係一早改, 到呢一個week知道落雨, 我諗渡假屋真係唔會比我改呀..


 



感恩~


沒有留言:

張貼留言