2009年5月25日 星期一

拍拖日 - weekend

好耐都冇去拍拖行街睇戲了..
因為我地兩個都太懶..連去街都懶~哈

星期六 - 拍拖先黎落雨
一早plan左今日去拍拖, 如果唔係一早買左飛...落咁大雨去街一d都唔過癮呀!
食左好耐冇食既sushi, 仲突破地去買台式野飲啦
試左kat推介既奶蓋鳥龍, 我地仲要多左杯仙草奶凍...(呢一杯野, 第一次飲係台灣..飲過番尋味呀!)
睇我地都好想睇既 "翻生侏羅館2", ben stiller..dum dum~!嘻嘻, 哈哈~

今朝又去睇左針灸了..
呵呵~!!可以微笑到啦finally.....終於都有d令到我覺得開心既進展啦~~

星期日 - 冇屎用肥豬打波日
陪左隻大肥豬去打波, well..不是狀態, 蝕左我碗雙蛋雙腸麵啦!!!!
返到屋企仲要頭痛~~冇屎用呀!

等左好耐換領既既dvd 機...終於都拎左同埋,駁左....哈哈!
夜晚仲睇左 "港產片" 香水呢..如果佢唔係講英文, 係講番法文既, 會更加match個個意竟呀~
一套估佢唔到既戲...great movie~

dinner @ home - 家常便飯



不得不讚自己, 因為碟碟都有味架~~~~哈哈


沒有留言:

張貼留言