2010年1月19日 星期二

唔見左個轆?

唔見左個轆?


我唔見左我個轆.因為忙到掉左~.~


原來都真係會有好多野整下攪下.....


不過緊張既係mr b......估佢唔到...冇啦啦緊張, 我都唔明...哈哈哈!


anyway....佢依家都識得主動問我有d咩要幫手整..佢又要整....(我心諗依家先黎問...最粗重個d都整晒啦~~不過我都appreciate佢..因為佢有真係有出力既...


 


上星期, diy左幾個item....


先講簽名筆啦...我一早已經唔鐘意用絲花...諗左好耐用咩都諗唔到....最後...都係襯番我整既襟花...(襟花再share)


整左3支珠珠筆...都係加左我最鐘意既黃色絲絨絲帶...yeah!



 


又整左3支羽毛筆...



 


攪掂...6支...我諗夠啦!!


9 則留言:

  1. ur pens are so creative! i like the bubble pens especially.

    回覆刪除
  2. CuBie的快樂家庭2010年1月19日 晚上11:08

    我鍾意珠珠筆

    回覆刪除
  3. 你考慮下整珠珠筆出去賣啦~~~~實好好生意~~!!!
    好靚呀~

    回覆刪除
  4. 我都唔整花既筆..咁岩既!!! 快D搵番個轆啦

    回覆刪除
  5. 珠珠幾好幾有新意呀!! I like it!!!

    回覆刪除
  6. 支珠珠筆整得好靚丫....

    回覆刪除
  7. 好爛呀個subject.....哈哈...
    珠珠筆...新野wor, 咁都比妳諗到...yeah~叻女!

    回覆刪除