2010年1月11日 星期一

our champagne glasses...

之前朋友結婚整左既champage glass...當然自己都有整對比自己啦...


諗左好耐, 搵左好多font...都覺得...唔得!


因為2個都係b..好似好悶咁...


所以...


最後我用左呢對公仔..


我其實係唔識畫畫架...不過係決定結婚既初期有日, 冇啦啦唔知點就畫左呢對公仔出黎..自己都覺得好得意....


用左係小禮物上面, 仲有鋼印...


依家用埋係champagne glass到....


 


呢個鋼印, 整左黎封帖~


 


開始了, 先先係copy左個arm size既圖...整champagne glass既易位就係因為透明, 就可以用呢個方法定位, 咁整出黎都會靚d呢....



 


攪掂...mr b個bow tie都係用左粉藍色架...哈哈哈


而我就有珍珠鍊...同黃色花.....


 


yeah! 又攪掂一樣...不過好似又好多野想整又未整好...哈哈


整得幾多得幾多lu~~


 


13 則留言:

  1. 好有心機呀....
     

    回覆刪除
  2. 好靚呀!!  個公仔好得意..!!  好有心思...^^

    回覆刪除
  3. 好特別, 多數見到會痴INITIAL, 第一次見到痴CUTE版樣.
    你好有天份出返本畫集, 記錄你地的婚禮血淚史~
    [版主回覆01/12/2010 14:02:00]我諗住整個slideshow, 結婚個日播下啦...
    不過你呢個畫集idea都好正, 我都可以諗諗...哈!

    回覆刪除
  4. 好鍾意呀!!! 攪到我都心思思想整返對香檳杯.
    [版主回覆01/12/2010 14:02:00]整啦整啦....

    回覆刪除
  5. 你又唻手作仔LA~~~ 仲有2個星期ja.... 所有野要加快ar~~~~
    你仲有咩outstanding ga???
    [版主回覆01/12/2010 14:03:00]都仲有好多...不過都唔係一定要整既, 有時間就整, 冇時間冇都冇所謂架....所以都ok既...heehee

    回覆刪除
  6. 旻你d手作功夫真係太厲害! 我都有畫結婚公仔呀, 唔知可唔可以抄你呢條橋哩~~
    [版主回覆01/12/2010 14:03:00]冇問題, 你都整啦....

    回覆刪除
  7. Wow~ so beautiful and lovely ar~~~~  I plan to make one later lei ^^
    I am now designing my invitation card ar ^^

    回覆刪除
  8. 真係服咗你!

    回覆刪除
  9. banana,每次睇返你起婚禮diy o既野,
    都覺得你係超犀利!!!
    見到你甘整,自己都想整,
    但自己太懶,好放低左 =.=
    [版主回覆09/27/2010 13:30:00]真係好多謝你啦....其實我都唔算係勁個d啦........
    我信你都一定得架~~~~!!!!
    快d整啦....整左自己真係好開心.....我呢對champagne glass, 到依家都有拎出黎同我老公慶祝時用架~~~^.^

    回覆刪除
  10. banana,每次睇返你起婚禮diy o既野,
    都覺得你係超犀利!!!
    見到你甘整,自己都想整,
    但自己太懶,好放低左 =.=

    回覆刪除