2010年4月14日 星期三

1.31 - 接新娘

前一晚2點幾先去訓...我係一上床已經訓著左..仲要訓到唔知醒...係伴娘叫我先識醒啦..
不過..個時已經係6點55..而我約左mua + 姊妹7點到..
我咩都唔理..即使mua到左, 我點都要做左個facial急救左先..哈哈~~~所以係媽咪先化妝~
photo個邊..7點半準時到..見到我係到行行企企仲係到同d姊妹玩啦...(一黎到問我, 下面著粉藍suit好型個個係唔係新郎哥?)
我叫左佢地8點先集合去食早餐...9點接新娘..
點知另一姊妹都已經話..7點3已經見到佢係到傻更更咁同伴郎係到等..
係人都見到佢仲好緊張...哈哈~
7點40..到我了...開始set頭..再化妝..


 


因為我太遲..所以係接新娘前..同唔到姊妹影相呢~唉~
講下個褂look~



褂頭同褂妝..
mua一早已了解我既style..所以所有頭都係佢同我諗, 我都唔知架..
呢個褂頭, 好多人都話好型..唔似一般個d咁啦..
我訂花球時, 要求要雞冠花做頭花..好鐘意呢~
同埋, 好緊要既係..襯我同cocoon褂啦..heehee~~


唔知大家睇唔睇到我對耳環呢..
都係我diy架..


因為我想帶一d有紅既耳環...不過婚前搵極都搵唔到
所以都係自己整左...
哈~不過.......最後..係唔見左啦...我仲整左另外一對..又係一齊唔知去左邊~.~


兄弟相~






化妝時, 聽到佢地話個花車公仔整唔到上架車到..個個都好緊張..攪到我坐係到化妝都想出去問下咩事..
就係因為個公仔整唔到...攪到老公同兄弟遲左15min先上黎...
都算好好架啦..次次都聽人講...新郎同兄弟一定會遲..
上到黎..知道時間不多..已經cut左2個games..
我地係開會時都講左, 玩games呢part我地唔注重..唔好太過份呢..
加上, 原來我班姊妹真係好良善...
攪到係預備時, 攝影哥哥都忍唔住話佢地太善良, 仲教佢地加料呢...


games呢一part唔多講啦, 都係d簡單games, 冇咩太特別..大家睇相明架啦...



期間有個game係要落街影..不過我屋企個到又係呢個時候其中一部lift壞
愛的宣言..呢個要講講


內容係老公一早作好..交比姊妹
而整張都係姊妹們既精心diy..我好鐘意..收到好開心呢...
睇得出佢地化左好多心機..!真係好抵讚!


攪掂...接到新娘啦~~




到最後..先補影番d姊妹相..
雖然得幾張..不過都好開心架啦..





PS: 其實接新娘games只求有d氣氛...真係唔好太過份..一陣玩到個個都黑面就真係唔好啦
老公上次做兄弟..d姊妹太過份...玩到新郎發難"jar", 影出黎既相都係黑面呢...


10 則留言:

  1. d相唔夠ar~~~~~ 仲要睇多d ar~~~~~
    [版主回覆04/21/2010 00:13:00]upload多左了..快d去睇下啦~~~哈哈哈~~~~

    回覆刪除
  2. 接新娘games只求有d氣氛..
    好好的心德和提醒...又要謝謝您的分享了...
    [版主回覆04/21/2010 00:14:00]係呀...記得唔好太過份呀.....!!!

    回覆刪除
  3. 嘩...睇見都笑餐飽,d遊戲好正好出位!真係睇見無埋玩都開心埋一份...
    [版主回覆04/21/2010 00:16:00]我睇番video都覺得d games佢地玩得好開心...真係太好了...因為我都想d兄弟唔會太覺呢一part係好難受咁啦..我想人人都玩得開心....
    你都快d update比我睇下123個日發生d咩啦...heehee~~~

    回覆刪除
  4. cocoon掛真係唔同, 著到個人好sharp ar, d 遊戲好似好好玩咁ar, haha
    [版主回覆04/21/2010 00:10:00]我都真係好鐘意cocoon褂...不過唔好既就係佢唔係好fit身個d啦...heehee
    我自己覺得d 遊戲都真係算係咁啦...最緊要就係d兄弟都投入到~keekee

    回覆刪除
  5. 看來你老公好有diy天份...
    [版主回覆04/21/2010 00:04:00]係d姊妹整架..佢只係一早作好個內容交比姊妹啦~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  6. 嘩,估唔到我仲遲瞓過你! 我成3點先落床呀~
    [版主回覆04/21/2010 00:12:00]我個日真係.....冇停過...上床一刻都唔係好放心...不過...都係訓覺大過天啦...哈哈哈

    回覆刪除
  7. Wow... you receieved your wedding pics really not long after your big day!!!! So good!!!!!!!! How come they can finish so early for you....
    I'm still waiting......  think I should send some "friendly reminder" soon!!!! I am a bit passive right now, keeping myself something to look forward to... really silly!!!!
    Your games are very exciting... mine are even more simplier & sooo easy!!! Think my bridesmaids & I are tooo nice on that!!!!!!!
    [版主回覆04/21/2010 00:08:00]well...講起d相...其實...咁快有...都未必係一定好啦....我諗佢都冇咩同我地retouch過....anyway......快d有都好既...至少我自己鐘意個d都可以自己再整整啦...
    你咁耐都未有...我覺得你真係要問一問啦.........我好想快d睇到呀...heehee~~~
    其實我地d games我覺得都幾好架.....至少有氣氛麻~~

    回覆刪除
  8. 哈! 你第一張相好認真~ 有d 惡啊~
    你個褂頭 set 得好好~~~ 好靚啊! 當然~ 件褂更靚啦!
    黑面咁誇? 不過我最怕玩d ... 屎屎尿尿.... 扮M巾既 games ~~ 哈! 但我撕腳毛都幾殘忍架!! hahh

    回覆刪除
  9. 好過癮呀....D街坊實笑死

    回覆刪除
  10. 你老公咁早就去到你樓下, 睇得出佢好緊張wor!
    你哋d game好搞笑啊, 大家都好投入去玩~~

    回覆刪除