2010年4月14日 星期三

the day before 1.31

其實..我覺得我係要快d打好1.31當日實況..再唔打..我真係會唔想再打..


d相, 一早收晒..不過都仲係咩都未整未攪..只係honeymoon前燒晒d碟比雙方家長(冇錯..我d相一早係honeymoon之前已經收晒..).
就係咁佢地冇再理我地..哈哈


我真係太懶..婚後..只係掛住懶懶懶..~.~
我盡量一日打到一篇咁啦..heehee^.^



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


先講bid day前一日..
呢日就精彩了..
畢生難忘..不過我真係頂唔住..


一早起身..出cocoon拎褂..
再出金都拎手飾..
之後去花墟買花
再返新居download 個整video既software去我部netbook到, 諗住夜晚個時可以等我呀妹幫我整野..(佢部腦中左毒..=.=)
我一路dl, 一路pack物資..到左6點半, 坐車返娘家~
返到娘家已經係7點..
食飯只係得15mins..
因為我book左琴室..已經遲左..不過都係食埋飯趕去..
妹妹陪我..練到8點半..(仲未練好...)伴娘已經到左..
我又趕住去接佢之後返屋企..
返到去, 我另一個姊妹都到埋了..咁我就去沖涼ready 上頭..個時..已經almost 10點!
因為要老公先上頭之後先到我..所以就有下面呢張相.(相片比較嚇人...要家長陪同觀看..哈哈!)



我就係係整整理緊d相...準備比妹妹幫我整個簡單slideshow..
11點3..我上頭了..開心笑聲中過左...
老公既大哥係當日fb到tag左我既十梳歌..
妹妹為左媽咪可以睇住同我上頭, 佢抄左出黎..哈哈~~我地呢家人都係臨急抱佛腳架啦...咩都係最後一個moment先做~.~




攪掂..!
我, 伴娘, 妹妹仲有另一姊妹..仲有dadi mami..一齊係到幫我整野..
dadi mami幫我d church booklet個隻蝴蝶..
伴娘係到幫我整埋我未整好既花車deco
妹妹 + 姊妹係到幫手執頭執尾咁..


呢個就係整好既花車公仔DECO了...仲有個POMPOM..


到左..1點..我要既相已經organize好..交比妹妹接手..
點知..惡夢..就係呢一刻開始..
妹妹發現我dl左係我net book既個個software開唔到...唔知點解..佢冇啦啦又話要用另一個software一齊開..
好..佢地諗住試下用佢個中毒電腦試再dl...點知..過左半個hr, 宣告失敗!
佢地再諗住將條cable plug入去我個net book到..點知妹妹發現..佢..係唔記得左個login id 同pw
打去和記到問...問左15mins..終於都有..
佢地試去dl之前話missing既software..點知dl左都用唔到...個時已經係2點幾..我實在頂唔住..加上我係電腦白痴..
所以佢地叫我去訓..
我第二朝起身..佢地原來最後都dl左另一個software用..整到了...
copy左去我隻手指..諗住去到男家時燒出黎..
點知..妹妹只係copy左個file去我到..原來佢係唔知道要係個software到convert dvd..所以去到老公屋企..即使有電腦人係到都攪唔掂..
要再dl多次個software又唔夠時間....~.~即係到出門去church個一刻..都係整唔到..
其實我打定輸數架啦...算啦..到個一刻真係冇都冇計..(之後再講番個結果比大家知呀!!)


 


婚前呢一日真係好辛苦啦.....哈哈~~


而老公呢...佢就緊張左成日咁啦...



9 則留言:

  1. 你婚前一日做左咁多野! 真係利害.
    我真係對POMPOM情有獨鐘, 你個POMPOM好可愛AR.
    [版主回覆04/14/2010 19:24:00]其實我都要唔住架....真係唔好最尾個日先黎做.......~.~
    我都好鐘意pompom, 我覺得真係好得意好靚架~~

    回覆刪除
  2. 嘩...您婚前一日都咁緊張..您結婚個日一定成日擔心住個slideshow!
    [版主回覆04/14/2010 19:33:00]咁又唔係喎...我個日去到男家知道整唔到..都已經算架啦.....
    哈哈~~當日太多野忙...自己都唔記得左呢件事呢...

    回覆刪除
  3. WOWOW....LAST DAY做咁多野, 比著我就放棄了. 太刺激唔啱我~
    [版主回覆04/14/2010 19:33:00]經過個日之後...我都覺得太激...唔arm我呀!!!!!
    我都覺得自己太過份了....

    回覆刪除
  4. 謝謝您的分享..讓我多一點掌握那天的情況...

    回覆刪除
  5. 認同認同...再唔打...真係會一直懶懶行落去,然後......便無左件事!

    回覆刪除
  6. 我婚前果晚都同你一樣, 攪到3更半夜先訓. 好彩果日化妝師幫我攪得掂個樣. 無嚇親當日既賓客

    回覆刪除
  7. 叻女,上頭冇喊!

    回覆刪除
  8. My last day before wedding was sooooo 辛苦 too .... I was like headless chicken running around for the whole day.... plus very emotional...
    I will never forget that day, whcih is as 畢生難忘 as the wedding day!!!!
    I was like nearly 頂唔住too, it's sooo funny when looking back

    回覆刪除
  9. 你share大日子的情況啦! 我仲好懶, 無心機去寫. 係太多嘢想寫, 唔知由邊度開始寫好.
    個個新娘子到婚前嗰日都係忙到爆...
     

    回覆刪除