2010年5月4日 星期二

1.31 - church preparation

 


我地準時1點出發..


唔好講笑..係呢個時候...終於都識得緊張!!!


係車上..我同老公都係咁背誓詞...其實一早已經背好左...
不過都係因為太緊張, 所以車上再溫習..伴娘做左一陣補習老師咁..哈哈!


1點半已經到左church..
因為我book既係lunch後第一場, 所以可以早dd到!





我到左之後都係坐低比mua同我補妝 + 整好個頭...
出面發生d咩, 我都係睇相先知..


church唔比做deco架...只可以自己整好reception既 deco..所以煩少一樣...
姊妹們幫我安排好一切..



reception deco
毛毛枱面..我自己去買架...我唔鐘意平時個d枱布..諗住1月尾, 點都係凍..用毛毛好似會好match個天氣..
點知..個日好好陽光呢..不過我都覺得冇野既...一樣好睇^^





呢幅油畫..我係因為church呢一part而整既..我本身個張太大了, 如果係church用會too much..加上係夜晚view, 好唔match..
個時咁快決定左用夜晚既相做油畫...因為我諗到自己再整呢張先咁快決定到呢...



welcome board 其實我冇諗住係church 呢到放出黎架..不過唔知點解姊妹拎左出黎啦..反而我d church booklet, 佢地冇放上?..唔知係點比d guests呢?


 


仲有仲有..就係我強大既choir + orchestra
呢班都係主日學既小朋友...其實都唔小架啦....不過佢地真係好勁...有幾個仲已經去到演奏級呢..
當然都唔少得既就係主日學家長會..都幫手唱choir...一切都十分感動, 就係因為佢地..呢個church ceremony先可以有d氣勢..





花仔花女
第一次見面...哈哈~~~花仔比較開始時易怕醜..睇下佢影呢張相就知啦..哈哈哈哈哈~~
真係勁好笑呀..




冇人比花仔襟花>.<" 我都係之後返到屋企執野時見到仲有另一個花仔襟花先知呢..


估唔到既係..基本上85%爆滿...
我老公見到咁多人, 開始冇啦啦又再緊張..
佢話估唔到有咁多人, 所以好大壓力啦..
(我係入面化妝咩都唔知..唔係可能我都會緊張到喊呀!)
老公..仲"呢"埋一邊係到喊...仲要比人影到相..哈哈哈哈~~


下面呢張相...佢咪就係係到喊到收唔到聲啦!



再講我個婚紗look~
我好鐘意既婚紗, 好簡單既紗 + lace..我已經覺得夠了..
mua同我整左個好簡單既婚紗頭 + 我個長頭紗 + 一d我自己買既花仔..點都要加d黃色上去..哈哈~夠晒啦~~
d花同我整比伴娘個小花球係一樣架~
美中不足既係...mua同我整個頭紗前面太長, 又唔夠時間再整過...
....所以....到最後..總覺爭d..算啦..


 


our wedding bands...^^



12 則留言:

  1. 老公..仲"呢"埋一邊係到喊....>> Oh!! your hubby is sooooo sweet!!!
    [版主回覆05/05/2010 23:20:00]HEEHEE....呢個只係前奏...下一PART...哈哈哈哈哈哈!!!

    回覆刪除
  2. 花仔個表情好搞笑......
    yup 小高都好鐘意你件婚紗簡單不失高貴,美喔!
    [版主回覆05/05/2010 23:19:00]呢張相真係好好笑~~~~~~~小朋友真係好得意^^
    多謝小高既支持.............

    回覆刪除
  3. 個長頭紗好靚, diy?
    花仔花女第一次見面唔係好熟呢, 可能第時d花仔花女都要好似兄弟姊妹咁搞個gathering =)
    [版主回覆05/05/2010 23:18:00]係呀..個頭紗係我DIY架..之前有POST過..
    http://hk.myblog.yahoo.com/banna-ben/article?mid=3200
    本身花仔同花女係我教堂REHERSAL個次有機會見架...不過佢地又唔得閒, 攪到BIG DAY當日先見...好在小朋友好快熟....都好D...哈哈哈~~呢樣野真係OUT OF CONTROL呀!!

    回覆刪除
  4. wow..your wedding bands are so nice!!
    i'm worrying the number of people attending for the church part too! The Bethanie Chapel can hold up to 100ppl, if we invite too many people, it'll be over crowded, if we invite less people, it'll look empty! headache ar!
    [版主回覆05/06/2010 19:40:00]heehee^^多謝..我地都好鐘意...
    其實呢一part真係好難預呢....不過我覺得寧願多人都好過冇人呀麻...
    多左人既, 咪有d人企下囉..我覺得咁既問題都唔會太大啦.....
    我個時只係怕冇人黎啦, 因為我個church好大下架...冇咩人黎真係會好冷清清

    回覆刪除
  5. CuBie的快樂家庭2010年5月6日 晚上9:33

    你hubby真係好得意, "呢"埋喊, 好似小朋友咁
    不得不再講一次, 真係好鍾意你的教堂look, 超elegant!!!
    [版主回覆05/07/2010 00:09:00]佢仲有好多張好得意既相....都好小見到D咁高大既"小朋友"
    CHURCH LOOK...我都好鐘意呀!!!!比個5呀唔該~~~~~~

    回覆刪除
  6. 小禮物好可愛^^
    [版主回覆05/07/2010 00:10:00]多謝你...咁都比你留意到...YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 當天我不覺得你好緊張..反而6生好緊張呢
    [版主回覆05/07/2010 00:11:00]我係車到緊張晒啦...之後燥底CUM過晒D緊張....哈哈!

    回覆刪除
  8. 阿6生好似仲喊得勁過你好多喎 ~ 唔好再同人掙做喊包喇!

    回覆刪除
  9. 背誓詞? 會唔會緊張到唔記得架??
    你老公真係丫,,,,,,, 賣仔咩而家

    回覆刪除
  10. 毛毛枱布...自己買貴唔貴呀??
    深水埗買ga??

    回覆刪除
  11. 好正, 見到你老公好鍚你, 感覺十分幸福~~~

    回覆刪除
  12. THANKS AR!!!! how about d 扣 & 耳環 tok? $60!!! i'll DIY then!!! pls tell me more info of how to make it ar~~~ is it just use 漁絲串埋 then 用個夾夾個扣上去? 耳環係咪難d...?
    [版主回覆07/09/2010 14:11:00]扣個d都係同一間到買架...鍊我係用d穿珠線穿既...我諗漁絲都應該冇問題架..耳環就要買其他野去勾落去咁啦...呢樣比較難用文字解釋呢...

    回覆刪除