2010年5月8日 星期六

1.31 教堂篇 I

我地既教堂統籌係好早時同d小朋友練歌既一日,
冇啦啦提意左不如叫我老公match in時唱歌..增加個氣氛
本身我地係已經揀左"我信愛是恆久"做match in 歌..
佢話如果由我老公唱出, 呢一隻歌會更有意義呢..
估唔到我老公諗都冇諗..就應成左..


婚前都跟左我返church 2次練歌架~
佢練歌個時都冇咩特別太緊張..


其實呢隻歌好popular..不過真係幾有意思...再加埋d樂器...
次次我同妹妹聽到都有起雞皮既感覺..好感動個一隻..


常聽說世界愛沒長久,哪裡會有愛無盡頭,
塵俗的愛只在乎曾擁有,一刻燦爛便要走。


而我卻確信愛是恆久,碰到了您已無別求,
無從解釋,不可說明的愛,千秋過後仍長存不朽。


明日幻變天地無法猜得透,也許風雨盡蓋掩滿天星宿,
有您在旁將真愛盡傾流,寒夜漆黑一片也未去擔憂。


長路就算多漫長似沒盡頭,您總緊靠著我,輕挽我的手,
那怕歲月一飄去未可留,能找到真愛已足夠。


 


當日情況係點呢..


冇人諗過佢當日會係咁..
係點呢?


就係..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




佢唱第一句..已經唱唔到...
走晒音...
真係失禮晒~~哈哈!


不過有朋友話番比我知..場面好感動..完全感受到結婚個一種好強烈既感覺


因為佢喊到唔係太收到聲...佢搶晒我鏡...
攪到最後我睇番攝影d相...我冇咩match in緊既相...~.~



之前講過話mr b 因為見到咁多人...所以喊..
咁即係有幾多呢...比相大家睇一睇..我都唔知有幾多人...
左邊..



右邊..


match in


好叻既花仔....頭先明明仲喊緊
反而花女一路都冇野, 一到真係要行個時二話不說咁調轉頭走..
有相為証..哈哈哈!!!


好在有fion係到睇住佢地..佢地兩個先可以行晒成條路..


伴娘 + 我之前一日去花墟買既花..扎左比佢用~



本身呢一part係我預期中應該會好感動既..
不過因為冇人同我講就開始左, 攪到我老公唱左幾句, 我先係新娘房到趕出黎..一d時間ready都冇..
即係.................冇左個個企係教堂門外等個個感覺..


只得一千零一張....



仲有..就係我一早諗住揀個最大綱既..點知係拎衫個時, 老公話覺得細dd靚d..咁就出左事了..
因為撐唔起件婚紗, 我一行就踩到自己







所以我match in..冇咩笑容~.~唉...好在見到d好朋友...比左d鼓勵我, 先有d相係影到我笑番咋!~
不過都係十萬個燥底啦!!!!!又要嬲緊個頭紗..又要嬲條裙kick住....總之好嬲好嬲...
已經不停咁提住自己笑笑笑..都係唔太work..



行到埋去...哈哈~~~~
大家見過咁高大既小朋友未呀?
呢到有一個....


笑料一則: 話說老公望住我walking down the aisle...見到我冇笑容..
佢心諗, 唱得唔好都唔駛黑面麻..哈哈!!
之後..仲要見到我好大力咁向前踼左一下...佢講番個時, 我地笑到停唔到...
點知video都有睇到我大力踼啦....原來真係踼得咁大力...哈哈哈!







一早話左唔會喊既我..其實都預左自己會喊, 因為我係一個喊包..包喊既~
總之我一宣誓..就喊..哈哈~~冇鬼用~


所以我有專人引我笑既...




禮成


致謝...
唔好意思, 我又喊........



步出教堂



.



.



.



.


 





21 則留言:

  1.  
     
    要同你 hubby 講聲唔好意思,睇到哩張真係笑咗出嚟
    但有個男人肯為咗你大庭廣眾喊成咁,好幸福呢~~
    [版主回覆05/08/2010 16:07:00]我次次睇呢張都有笑.......引唔住係好正常..
    唔知KAKA佢地當時見到有冇笑呢.......
    佢喊成咁, 人地以為聚我好慘咁咋 攪到佢喊成咁...

    回覆刪除
  2. 你老公真係好可愛哦

    [版主回覆05/08/2010 17:35:00]無錯..佢真係好可愛~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  3. CuBie的快樂家庭2010年5月8日 下午5:06


    配音: 我唔制  點解娶老婆冇糖糖食?
     唔好意思, 控制唔到自己, 你老公真係好可愛, 去邊度搵個咁高大既小朋友!!!
    實不相瞞, 睇呢篇entry, focus去哂你hubby度, 唔怪得你march in得咁少相!!
    [版主回覆05/08/2010 17:32:00]哈哈~~~配得好arm呀!
    我完全比佢搶晒鏡...我有一刻係到諗...究竟有冇人睇下我?
    攝影個d....都係影佢多..係自己朋友可能企得遠..未比佢吸引左, 先有影下我, 攪到我要周圍問人地拎番我自己match in 相.....好無奈呀!!!!

    回覆刪除
  4. 我無笑... 但真係好感動..... 見到你honey落淚個張相.....
    你真的要好好珍惜他呀!
    [版主回覆05/08/2010 23:39:00]多謝你澄..我講就話笑佢...不過次次我睇番D相我自己都想喊埋一份...實在係好感動~~~~
    我地好互相珍惜對方架..

    回覆刪除
  5. YOU look soooo pretty in all the shots. And how cute is your hubby crying, I would be sooooo moved if I were you.
    [版主回覆05/08/2010 23:42:00]多謝.......我老公真係好可愛架...HEEHEE^^
    其實我都真係好感動............次次睇番都好回味..

    回覆刪除
  6. 你個花球好靚喎! 重唔重?
    [版主回覆05/08/2010 23:35:00]重呀...拎一陣都已經好攰啦~~~~~~~

    回覆刪除
  7. 你地兩個都好可愛 ^^
    [版主回覆05/08/2010 23:43:00]係...我地兩個係走可愛路線架

    回覆刪除
  8. 開頭睇到你老公掛淚既照, 好感動, 跟住睇到呢張...

    SORRY.... 忍唔住笑左.....
    [版主回覆05/10/2010 20:11:00]佢呢張..真係好得意~~~~~~~~~~~~~~~~~~哈哈哈哈哈~~

    回覆刪除
  9. 佢好可愛呀!  你唔講都唔知原來個鋼有咁大影響呢!
    [版主回覆05/10/2010 20:12:00]係呀...再加上我個條係造租.....佢造既時候我係揀左大綱架麻....所以呢..........

    回覆刪除
  10. 我離遠都見到你0也喊...尤其是你老公仔, 真係好感人.
    [版主回覆05/10/2010 20:23:00]我諗你地行禮都一樣會好感人姐~~heeheehee~~

    回覆刪除
  11. haha..your honey is really really really cute!!
    I don't think my husband is going to cry on our big day! but if he does, 我會好驚羅! i never seen him cry before! haha....
    [版主回覆05/22/2010 17:14:00]如果你老公喊...我諗你一定唔會係好驚...係好感動啦~~~~~

    回覆刪除
  12. 你同我一樣MARCH IN 初時緊張都木晒面,扁晒嘴呀!
    and your bonquet is quite similar to mine too!!!!! very GOOD TASTE!!!!
    [版主回覆05/22/2010 17:13:00]哈哈~~~個一刻我既心情太差了...........真係控制唔到~~~

    回覆刪除
  13. 佢喊到要雙手捽眼, 果然真情流露!! 重要配合甘高大既身形哦, 真係感動死人~
    [版主回覆05/22/2010 17:13:00]哈~~~冇錯...個重點係佢咁高大...不過d動作就小朋友咁呢~~~~

    回覆刪除
  14. 真係好感人呀!!!!!!!!!!!! Mr B 好 cute, 好感性 呀!!!!!!!!!!! 佢一定係你嘅好老公仔啫!!!!! 你係咪會成日攞番呢幾張相睇呢? 好心甜呀!!!
    Ant 冇喊, 佢話太開心, 唔會喊.... 淨係得我忍唔住喊 lor...
    我都好鍾意呢首歌, 可惜我不是虔誠的基督徒... Ant 更加沒有信仰... so mine is a civil ceremony...
    [版主回覆05/22/2010 17:12:00]my dear~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我信ant都一樣咁錫你...其實我都估唔到mr b會喊...仲要係喊得咁緊要...比我奶奶見到, 仲以為佢要娶我好慘呀
     

    回覆刪除
  15. 男人不該女人流淚,亦不輕易流下男兒淚,他的心情既興奮又激動,證明他多開心娶到好妻子。
    不過...再睇落去,令我笑不攏嘴莫過於呢種相.......

    他好可愛呀!
    [版主回覆05/22/2010 17:11:00]多謝你地讚我老公..
    佢真係好可愛

    回覆刪除
  16. 睇到我都覺得感動ar~~ 會唔會post d movie上唻睇ar???
    [版主回覆05/22/2010 17:10:00]其實我都想upload早拍晚播出黎...
    不過我唔係好知點整啦~.~
    哈哈哈~~

    回覆刪除
  17. So touching~~~~^^
    我進埸時個個都喊到隻0野咁!
    但deedee冇囉)))))
    哼!我like你老公喊呀!

    回覆刪除
  18. 好浪漫呀.... 呢張要放入相簿...hahaha

    回覆刪除
  19. 你老公真係好可愛  我都未見過喊得咁cute的新朗..........

    回覆刪除
  20. 我當日聽到你hubby唱歌已好感動.. 我真係冇諗過佢會喊呢... 見到佢喊, 我都眼濕濕添.. 所以你行入黎果時我以為你會喊ga, 不過原來當日有咁多"其他"原因令你分左心... 所以攪到你行果時好緊張冇咩表情咁... 不過ceremony最緊要係個atmosphere, 我覺得你呢個係我去咁多個係church行禮最touching嘅一個呀~

    回覆刪除
  21. 旻, 現在才看到你個blog呢.
    你老公真係好感性, 好可愛, 流露了出"真"的一面, 他因娶到你這位好老婆而感動.

    回覆刪除