2010年8月27日 星期五

我們的第一次 - 手作市集~

 



 


上星期日...我地參加左我地的第一次手作市集


結果麻...heehee, 不是太成功啦...


其他手作人覺得我地的自家袋仔款色太保守, 不夠突出..


又有些人覺得我地用既布料太白...唔敢買


亦都有人覺得.....


不過....即使點都好, 我地都好enjoy今次既經驗, 識左好多不同的手作人~~過左一個開心的星期天~


我地...又點會咁易放棄呢....我地呢個星期已經不斷地諗新idea, 做新創作!!!!


期待下一次.......we'll be back~!!


 


 


 


沒有留言:

張貼留言