2010年8月18日 星期三

Sely~

一個喜愛印仔...一個喜愛小袋仔...


這兩個女孩子走在一起, 談東談西........在一次的緣份巧合下...


創造了...



Sely - sparkling everywhere like you~


她們深信每個女孩都會有她們閃爍的時刻....散發令人著目的光芒~


 


 




我最近就係忙呢樣啦.......小袋子由選布, 決定袋仔既size, 印仔..到最後既包裝都係我地一手一腳架...


當中大部份都係用上自家雕的印仔....我都好大方地講比大家知..有d係用現成印...因為實在太靚了...


有呢個構思, 主要都係因為最近大興的日本雜誌送出的小袋子...初時, 我地都會好喜歡的...不過見著人人都在街上用上同一款的時候......


何不用一個獨一無二的呢? 無錯......以上的袋子都是獨一無二的~


再加上.....本太太好鐘意手袋入面又用多個小袋仔...分開裝唔同既野.....


出去食lunch時, 都只係拎個呢d小袋就行架啦~即使係好唔覺眼的事...


不過呢d就係...在生活中加添色彩麻~~


 


 


今個星期日...8月22日


有我們的第一次參加手作市集


chez art藝墟市集


時間:13:30 - 20:30


地點:香港灣仔灣仔道107-111號慶邦樓2樓B室(灣仔MTR A3出口)


 


有時間既....記得黎搵我呀....


希望到時會見到你地啦~


 


 


沒有留言:

張貼留言