2013年3月11日 星期一

新手爸媽育兒實習課程

一直都好想上多d講座, 想自己可以照顧bb無微不至, 醫院那一些的講座, 我次次都錯失機會...

係媽媽會中, 見到其他媽媽上陪月班覺得好開心, 所以就開始research下了~


新手爸媽育兒實習課程– baby planner


 


第一堂: 產前準備及分娩時配合事項
懷孕期常見不適及處理方法
孕婦按摩
產前飲食注意事項
產前檢查的認知
分娩徵兆
生產過程
分娩時止痛法
分娩呼吸法
正確使用嬰兒包被

第二堂:坐月須知及嬰兒餵哺技巧
入院用品準備
產後護理常識
傷口的護理
產後禁忌
產後飲食注意事項
選擇合適奶瓶餵哺工具
餵哺工具的消毒及儲存方法
開奶程序
餵奶及掃風技巧

第三堂:初生嬰兒護理程序(沖涼,穿衣)
穿衣方法
嬰兒沐浴示範
嬰兒面部及臍帶護理
選購嬰兒衣物注意事項
體溫測量

第四堂:嬰兒日常護理指南(按摩,睡姿及抱B手勢等)
換片程序
嬰兒哭鬧處理方法
提升嬰兒的睡眠質素方法如
-睡眠姿勢及抱BB 手勢
-選擇合適床上用品
-嬰兒甜睡按摩
嬰兒體重,身高及頭圍發展


 


 


香港人才培訓中心 – 自己做陪月


 


 






























母乳育嬰及奶瓶餵哺



  • 母乳餵哺姿勢
  • 上奶/擠奶技巧
  • 母乳貯存


  • 奶粉/奶瓶選擇
  • 奶粉沖調
  • 奶瓶及工具消毒

資深註冊護士/助產士
(平均愈10年臨床經驗)


BB沖涼及衛生護理



  • 沐浴程序及須知
  • 清潔臍帶
  • 口腔清潔


  • BB穿衣
  • 更換尿片
  • 便後清潔

BB照顧技巧



  • 正確掃風技巧
  • 常見BB身體問題
  • 常見BB皮膚問題


  • 解決常見問題
  • 分辨BB喊聲
  • 產後心理

媽媽坐月子



  • 認識坐月
  • 驅寒秘訣
  • 藥膳食療


  • 炒米代茶
  • 坐月湯水
  • 挑選藥材

經驗註冊中醫陳醫師
(行醫愈十載)


 


課程內容其實大同小異, 加上上課時間, 地點等等的原因, 最後我都揀左baby planner, 覺得好似全面d, 而且我對於hkmdc 既坐月子內容冇興趣~


 


最後獨立加參加埋baby planner 既母乳餵哺實習班, 由於佢係資料到講明只可以係準媽媽自己上堂, 覺得呢個班一定好堅! mr. b, 上母乳班, 唔比老公一齊架, 唔知會唔會真係叫我地拎個胸出黎實習呢?哈哈~~


 


呢兩個既實習班都係鼓勵準爸爸同準媽媽一齊上的照顧bb不止是媽媽的責任啊~!!




每對準爸媽都會有實習BB一個, 加上內容所教既技巧都會有練習機會 (當然係用實習BB黎練啦XD) 每堂兩小時, 好快就上完了~ 地方唔算大, 不過乾淨舒服~後來都上晒醫院的講座, 內容其實都好似, 不過我覺得, 聽多幾次都好架, 可以令自己心理上準備得好d!








內容: 內容可算全面, 基本上姑娘都會講到一般會出現既問題, 令準爸媽可以獨立地照顧bb

實用:新手照顧bb真係一個學問, 當然啦, 你唔會係4堂8小時就學懂了如何照顧一個bb, 不過上過堂始終係有用的~!

趣味: 都算有趣, 因為有實習, 所以唔會好似永遠都坐係到聽, 都唔會悶

講者:資深註冊護士, 有說服力, 唔會只係姑娘角度出發, 亦唔會只是否決老一輩的所有講法, 至少都有附上解釋









baby planner: http://www.babyplanner.hk/index.php


4 則留言:

  1. 加油呀,照顧bb真係唔容易架
    [版主回覆03/18/2013 18:42:37]真係唔易............

    回覆刪除
  2. 我都有上依個班架~ 學到唔少野, 對新手父母好有用~
    [版主回覆03/18/2013 18:43:21]我都覺得值得上! 如果唔係我諗我會好滕雞

    回覆刪除
  3. 我都有上呢個班呀.....hahahahha
    你幾時上架??
    我好似係上年11定12月...
    [版主回覆03/26/2013 11:32:29]我係6-7月上架~~ =)

    回覆刪除
  4. 我都有上baby planner,有個bb去練習差好遠架,不過都係學啲concept,只要同bb埋牙砌番幾日就乜都曉架啦

    回覆刪除