2014年10月8日 星期三

bbb @ 21 months

 媽媽真係好懶...懶到咩都唔想BLOG~!!
本來我覺得自己唔BLOG都會記得架, 點知, 我真係蠢左好多, 仲真係咩記性都無晒~
個人完全衰退咁....................................
所以都係打下BLOG, 希望唔好唔記得BBB成長既點滴~!


所有野其實都同上個月差唔多, 媽媽依然努力令呢個BB可以講多D野同唔好咁怕羞~!
其實佢好鍾意同小朋友玩~!
自己上PG都已經有一段時間, 每次見佢都係開心入去, 開心出黎~!!
呢個SUMMER, 都同佢試左另一間既SUMMER CLASS, 親子班
反而我覺得佢有我係到, 表現係差D, 咩都要搵媽媽~~


無咩特別慶祝, 20號個日咁啱約左契媽們去HIGH TEA~! beyond and above, 一個好地方,
中式HIGH TEA, 食物都好好架=)


 

今個月最叻就係, 刷牙水終於都識得LUR 番出黎啦~之前次次都係飲晒既~!
仲係覺得刷牙好好玩, 所以次次一叫即到!HAHA
每一個小小進步, 媽媽都好欣賞~~

仲未開始出街戒片...應該要點開始呢? 
呢個BB有D潔癖, 試過係婆婆屋企示意要VV, 但唔肯入去..........


11 則留言:

  1. 我生完記性都差左......所以blog要返低~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知點解我經常都咁攰...放工返到屋企都已經無晒電...........

      刪除
  2. 我都係,喺自己blog先記得小檬啲野。
    你都要勤力啲,等我見多啲bbb

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我從來都無過出遊記~!!!WAKAKAKAKAKA!懶到無朋友~!!!!!

      刪除
  4. 融融加油! 期待你污糟豬keke笑的一日!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢連食蛋整到隻手有DD污糟都要即搵野抹.....................

      刪除
  5. HAHA. 我都係, 又要懶又要唔記得D 成長點滴~

    回覆刪除
  6. 咁你要努力寫blog喇!! 加油 !!

    回覆刪除