2014年11月6日 星期四

PN school life

過左忙到爆既10月..終於都可以停一停, 
不過又要再黎K1面試大作戰~
做人呀媽真係好艱難呀~

bbb正式開學啦=)
係呀bbb係正日生日個日正式開學啦~
呢個小朋友期待左好耐
未正式開學前, 其實媽媽一早已經有比佢自己上playgroup
更係9月份時, 幫佢轉左同返pre n 既playgroup
佢都好enjoy, 仲識到朋友~每日都有好多唔同既野想話我知, 不過未可以表達足出黎~

由於我唔想佢係屋企咁悶, 所以蝕dd學費都安排佢20.10.2014 正式開學啦~
媽媽爸爸都有請假, 帶佢返學~
呢個小朋友超級興奮, 一見到校服就叫住要著,
路程中不停咁講野~就可以知道佢其實有幾期待~
不過由於都係新環境,媽媽都怕佢未一時適應
(雖然月頭時已經返左3日親子班)

結果係...
一去到學校, 就入去拖住老師, 同媽媽byebye!
就係咁啦~第一日, 都有擰轉望下媽媽爸爸~不過無喊呀~

放學都見到媽媽都好開心呀!返學企時都不斷講野...

我個bb已經大個囡啦~佢既表現好定, 媽媽見到真係有鼻子酸一酸呀~!


第二日, 媽媽無請假啦~其實都好擔心, 因為唔知佢會唔會唔開心~
見到爸爸傳來既相片就知擔心都係多餘既~
爸爸仲投訴, 呢個小朋友, 一去到學校見到老師就笑晒拖住入去,
連byebye都唔記得左同爸爸講XDDDD

 蝕少少錢比佢早D返學我都覺得值得, 因為bbb真係好enjoy 返學既時刻~
希望以後bbb都可以開心快樂, 呢個係媽媽最想見到的=)

16 則留言:

  1. BBB真係好叻女, 好ENJOY返學, 媽媽你啲錢值返晒啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我覺得好貴...不過佢咁開心真係值得呀!

      刪除
  2. 適應力好強呀, 愈來愈cute :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢選擇性適應.....佢唔LIKE既野點都唔會適應XDDDDDD

      刪除
  3. BBB 好強呀~ 晉豬都要喊幾下呀~ wkakakaka~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得playgroup好大功勞~~真係令到佢知道返學其實好多野玩~~~返學咁多野玩, 晉晉好快就知道啦~~~~

      刪除
  4. 叻囡~~ 鍾意返學!!! 見到BBB笑我就最開心~~

    回覆刪除
  5. 契囡勁叻呀! 無蝕到媽媽D錢 XD 要一直ENJOY SCH LIFE落去啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽搵錢好辛苦~~~~~~~~不過值得~!!!!!WAKAKAKA

      刪除
  6. bbb好叻女呀!
    鼻子酸一酸 <==果時我都有。。唔知點解。。哈哈 哈

    回覆刪除
  7. BBB條校裙好似公主咁呀,好靚靚!
    好叻女喎,竟然咁鐘意返學,雖然有啲酸酸感覺,不過咁代表BBB開心,咁就足夠啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 見到佢開心返學, 就咩都值得晒~~~~ =)

      刪除
  8. 唔覺唔覺bbb大個囡左好多,好可愛呢 ~
    bbb的適應力好強,叻女,一定好鐘意返學!^^

    回覆刪除