2014年12月2日 星期二

K1 Interview - 6th

K1 interview / 6th interview / 30.11.2014 / 08:45am / 黃大仙/ 直資一條龍

interview 黎到尾段啦, 媽媽最想心水既兩間都係壓軸

今朝8:45AM, 呢間婆婆好鍾意, 但要入真係唔係咁易...同埋仲要有2ND IN

爸爸做司機, 我地一早就好多阻礙...
首先媽媽等爸爸車時去買麵包, 先發現自己無帶錢!!!
好在我成日都會收定D錢, 以防萬一~
之後爸爸個GPS 唔WORK!!!開極都開唔到..........
再之後發現媽媽唔記得帶電話, 但無GPS又唔掂..
所以飛上樓拎!!!!仲要去到, 所有LIFT上晒上頂樓!!!
我為左快...我跑樓梯
真係無命~!!!!!好在跑到上去, 發現都未落到去地下
我羸左!

之後明顯就係又無LIFT, 所以又跑番落去...
為左個囡, 可以有幾盡...

落到去啦, 當然就係發現個GPS 好番啦..
不過算...總算出發啦~
一路都好似OK, 無塞車...
去到黃大仙...個GPS指我地上山...
EM....我呢D唔識路既乘客緊係唔出聲啦..
只係好緊張會遲到..
最後麻...個條路咪就係上飛鵝山, 再係山頂落番黎
間學校係山腳!!!!!!!

都好在~遲左DD, 都比我地入..
拎左個號碼LABEL就上兩層樓梯
學校好大好靚!!睇到媽媽嘩嘩聲~
佢地仲有泳池架!!

上到去, 等候區, 個個小朋友都坐定定等老師叫號碼
等左10分鐘, 咁啱我地係下組的第一個, 媽媽都已經準備好~!
諗住開始比定D野BBB食時, 無啦啦就叫我地個NO啦~!
原來上一組有個小朋友未入課室已經喊緊~!所以搵我地頂上..
個一刻都無諗咁多, 經過之前5次面試BBB都無失常
所以我都無諗咁多

入到去, 其他5個家長及小朋友, 3個老師都坐定定了~!
小朋友坐一行對住老師,家長坐後面
我好快坐低..BBB唔肯坐...
我已經滴汗中...好在佢講左兩句, 肯坐
之後已經即刻開始
老師叫小朋友企係身 - 唔做
老師一齊唱歌 - 唔理 (仲要唱佢隻飲歌!!!)
老師拎住公仔逐個問名 - 唔笞

之後拎一個袋出黎派個假水果 - 無反應
問咩水果 - 唔講 (唉!!!)
之後老師講一種水果, 叫小朋友拎返出去 - 唔做唔出!!
最後老師再叫出去拎禮物 - 一開始唔做, 到最後都有出到去!

去到咁, 我已經無希望過任何野, 只怪媽媽做得唔好
點知...一出課室門口, BBB同我講SORRY
(!) 下 !!!
即係佢知道自己應該要講, 但無講
去到咁, 我已經忍唔住, 想爆炸了
我無出聲, 直到上到爸爸車,
BBB同爸爸講, 係呀, 無講呀!!!!

我都唔知嬲定點, 我知我EQ再一次被挑戰!
今次我真係好唔開心, 理智上我知我唔應該咁,
但見到BBB咁我又真係好忟....
如果唔識唔知唔明, 我理解
但明明就知, 又明白既
就偏偏唔做, 我真係好想喊!

成程車我無出聲...

返到屋企本來好嬲, 但呢個傻妹係到同我玩, 
我又嬲唔落..仲要我幫佢影相~~哈哈~




直到中午出去前, 我忍唔住問BBB
媽媽: 你鍾唔鍾意間學校呀?
BBB: 鍾意呀! 好大呀.....
媽媽: ...........................無言(爸爸爆笑中)
媽媽: 原來你鍾意 (!) 咁下次老師同你唱歌同你傾計你要話比佢地知先得架, 唔係佢地會唔知..

 媽媽唔易做...我今日又上一課~
我唔係怪BBB, 只怪自己唔好彩...
小朋友既心理狀況應該係優先要照顧的
呢樣野我從來都明白, 我下次一定會做得更好!

下星期仲有一間心水, 希望唔好玩野啦........
 

10 則留言:

  1. 嗯......好明白你~ 但世事往往都係咁......加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 要怪佢地都好無謂~~所以我都放低左....!

      刪除
  2. 唔緊要唔緊要,大人同小朋友都上左一課,下星期壓軸BBB會有超水準表現!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎緊要媽媽同爸爸要有超水準表現先掂!!哈哈哈~~~

      刪除
  3. 個下情緒到, 真係問誰都救唔到呀~ 我都體會到
    不過BBB暫時成績都OK丫, 可能仲會有好消息啦~ 有時答哂都唔一定要, 唔答可能印象好深刻呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認我EQ低, 係教育小朋友呢方面要再努力下先得!!

      刪除
  4. 好明白你的心情,係...唔識,唔答都合情合理,但原來bbb知道點答、點做,但唔做真係令忟忟地,不過可能bbb去到陌生環境、陌生人比較害羞,加上小朋友情緒易起伏,其實佢之後勇於承認自己有錯,這一點我覺得都要讚,至少佢知做錯了,希望媽媽會原諒!
    bbb 加油呀!希望愈in愈好,入到心宜學校!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係後面勁煩燥~~又要忍住唔好比人知, 真係好慘~
      其實我都無怪佢, 始終仲細, 就要面對咁多面試, 其實真係唔簡單~

      刪除
  5. 小朋友嘛...其實會自己選學校的!如果佢唔鍾意,就算啦...
    佢口話鍾意,其實又未必的呀!
    加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯~!其實都係個下唔開心, 之後都無野啦~~~~
      算啦, 佢地咁細要面對咁多野, 其實都唔簡單, 我應該要好好欣賞先啱 =)

      刪除