2014年12月9日 星期二

K1 Interview - 7th

 K1 interview / 7th interview / 6.12.2014 / 17:00pm / 九龍塘/ 學卷

黎到最後一個面試亦係媽媽的第一心水~
不過唔知有幾多千人一齊爭個180個位, 機會微到諗都唔敢諗..

今次呢間要考埋爸爸媽媽的, 我認我真係好緊張, 一早做晒RESEARCH~
都好好彩有好多好人BLOGGER, 比左好多面試TIPS我~

我同爸爸前一晚都有討論應該點答D問題, 有D好STANDARD 既答案, 爸爸會話好假...哈哈哈~所以我地都係以最真實既情況去答....EM...希望老師欣賞啦~ 
BBB入唔到呢間絕對係因為爸爸媽媽答得唔好XDDD

有鑑於上星期既失敗, 今次媽媽終於都醒目帶定BBB最愛既零食..
(去到最後一次先識XDDD錯晒~~)

今次既面試時間係下午5點~我地3點幾已經係屋企出發~呼...時間剛剛好早到25分鐘, 入去WAITING AREA 等左10分鐘就安排去WAITING AREA II到等叫名~

未到時已經開始食XDDDD
一見BBB有D咩唔對路就比野食...哈哈~!!
呢個方法果然都幾WORK!
因為係WAITING AREA 1個到等緊時, BBB好似有D唔耐煩..
比完野食就無事~~~WAKAKA

我同爸爸都緊張~哈哈~爸爸話係我令到佢咁緊張, 
我仲不停咁問佢如果老師問你咩咩咩, 咁你又要點答呀?bla bla bla...

成個過程都唔駛等太耐, WAITING AREA 1 等左10分鐘, 
WAITING AREA 2 等左5-8分鐘就到我地, 一組係4個小朋友係一個班房~
門口等緊都仲餵緊零食~!哈哈哈~好誇張~真係食到入去前一刻都仲食緊XD

入到去家長坐高櫈對一個老師, 小朋友坐旁邊既矮櫈有另一個老師, 檯面有幾份玩具~
老師比我地既感覺好好, 好友善, 有笑容, 好溫文~
1. 問平時我地返左工, 邊個照顧BBB
2. 咁假日我地會同BBB去邊
3. 問我覺得如果小朋友返學, 我應該要為佢準備D咩
4. 將來返學, 會點安排呢?
 (老師好細心咁睇左我地住邊, 都有話可能未必入到去我地屋苑個到, 
但附近都有既, 要睇番學生既路線..等等) 
哈哈~!其實我好想講, 唔理有定無, 你地收BBB就得架啦XDDDD
5. 如果將來對功課, 會係媽媽定爸爸呢?

一如以往, 通常次次我同爸爸一齊時, 我地都係輕鬆中渡過~
我地都未答完, 已經見到BBB企左起身, 拍好櫈

本來以為老師會勁問爸爸, 最後我同爸爸都平衡地自己答問題, 每條問題, 我地兩個都有參與下咁~之後我仲問爸爸, 點解老師問我地咁少問題, 會唔會唔夠了解我地同BBB架....仲有我準備好左答點解揀呢間學校...但竟然無問...爸爸仲笑我, 無得發表我既偉論XDDDD

12月底會有結果!
 終於都完了, 依家就係要我日日睇信箱啦....
希望有好消息啦~


18 則留言:

  1. IN 完安樂晒~ MAMA 諗定揀邊間啦~

    回覆刪除
  2. 表現唔錯喎。。。你地。。。哈哈!應該得架喇,快啲諗定點慶祝啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈~~我都唔知係咩表現...........攪到我好緊張囉~!!!
      快D收信~快D收信~快D收信~快D收信~PLS~KAKAKA

      刪除
  3. 估估下,你D心水學校同我心儀的好似有D似。明年可搵你教路。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵學校呢方面...我真係唔太得...唔係講笑!到依家其實我都唔知咩係啱同咩係唔啱..........

      刪除
  4. BBB 一路都戰績好好, 原來爸爸都出唔少力WOR, 不過當然要有媽媽教路先得~ WAKAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸話佢終於都有份...出力~~~哈哈哈哈~!

      刪除
  5. 我相信BBB實有好OFFER既~~~
    IN完可以盡情去玩LU

    我以前見到信箱有信都未必即刻拎, 前排日日好似個傻婆咁望住個信箱等信, 一有信未拆己經心跳加速......

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦~!!我都有怕希望太多, 失望更大呀...

      我係永遠緊張到拆爛晒D信封XDDDD

      刪除
  6. BBB最後張相代表乜野呢? SURE WIN囉! 契囡一定入到媽媽心水no.1!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好緊張!好緊張!好緊張!好緊張!好緊張!

      刪除
  7. good luck呀~!!融融咁叻豬, sure win, 無問題!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 面試呢樣野, 絕對係睇彩數....希望好彩啦~~真係好緊張....

      刪除
  8. 啲問題好似呀,好彩Banna你地準備充足,BBB咁精乖,同老師玩玩具果part都實冇問題啦!祝BBB繼續有心水offer!

    回覆刪除
  9. 你們準備充足,一定得!終於in哂,替你鬆口氣,希望bbb入到心宜學校愉快學習!:)

    回覆刪除
  10. 祝福bbb, 無論結果點, 都欣賞bbb每個interview 既努力同表現 :)

    回覆刪除
  11. Banna, 新年快樂!小高在此祝你們一家新年進步、有更美好、更愜意的2015年!:) Happy 2015 ~

    回覆刪除