2015年2月4日 星期三

26th month

自兩歲後, 每日都有驚喜~
日日都有笑料~但依然好"TROUBLE"
我都好唔明, 究竟係真係TROUBLE 2定真係BBB咁麻煩!
有一段時期, 真係講唔聽, 話唔聽, 我都有反醒自己係唔係唔識教.....灰...

自兩歲後, 媽媽對BBB既飲食開始放寬~
係, 兩歲前, 媽媽都堅持唔比有調味既飯菜比BBB, 
就算出街, 都係自己帶飯架..風雨不改
兩歲後, 開始出街就跟我地食啦~
當然我都會安排一D唔太重味同唔多汁既比佢
免得佢之後唔食屋企個D~
我地都分得好清楚, 平日係屋企佢食個D依然係零調味
見佢食得都好, 所以應該問題不大既~
依家佢有味又食, 無味都食, 仲食得進步左, 安慰~
但就食得好慢.....佢唔比人攪佢碟飯, 自己食足一個鐘但食晒...
中段試過問佢係唔係唔想食, 拎走佢D飯, 佢係會大力反抗.....

食左個幾月藥, 一放聖誕假就好返啦~胃口仲比之前更好~
早餐: 8oz 奶+ 早點
學校: 茶點 (聽老師講, 佢次次都食晒, 仲大部份時間有要求
午餐: 正常一碗飯, 菜, 肉
小食: 餅/水果
下午茶:  8oz 奶
晚餐:  正常一碗飯, 菜, 肉
8點: 又會跟我地一齊再食! 

作息正常, 每日一nap
語言發展都正常, 表達能力算幾好~
 



第一次學校旅行~
因為BBB係細B, 所以返左學個幾月都未好講到學校發生咩事
呢日去旅行, BBB初初都係發呆架, 突然佢介紹晒佢同班同學既名比我知~
哈哈~原來佢返學都唔係發夢!

見到小朋友們一齊好開心, 仲一齊SHARE 小食~~
BBB真係好細粒...(NO EYE SEE)

怪住玩, 叫佢同媽媽影相都好勉強...><

 又一失敗, 死都唔望鏡頭之合照~! = ="
  

第一次睇望遠鏡
唔知佢睇唔睇到~~哈哈哈~
 
  


學校小手工之- OLEF~
其實學校都真係幾CREATIVE
咁都比佢諗到~
我無參加義工媽媽~張相係其他媽媽影完SEND比我架~~~好開心~~
  

 CHRISTMAS PARTY, 我無JOIN,爸爸去左陪玩~
好後悔, 因為當日勁多節目, 又表演又玩遊戲, 又聖誕老人~
不過爸爸好ENJOY, 見到BBB都係好ENJOY~
  

開始大個囡, 見到野, 叫我同佢影相~哈哈哈~
BBB最愛的貓~~喵喵~
 


 


 

姐姐放大假, 我地癲了, 呢一個下午, 我地頂唔住瞓著左, 一起身就比佢呢個樣嚇親..
玩媽媽的MASCARA 玩到周圍都係...連床單都有..
暈@.@

22 則留言:

  1. HAHA, 見到最尾張相我忍唔住笑左~ 太CUTE了~!!!好在媽媽你CAPTURE到呢張相~ 其實應該唔只BBB, 大家o既小朋友都踏入trouble 2, 大家都頭痕~ 唔洗擔心, bbb本身係乖底~再大d 明白多d野, 就會更乖~!!!!

    回覆刪除
  2. BBB真係好鐘意化妝! 我契囡太可愛了!

    回覆刪除
  3. WAKAKA bbb想化個靚妝俾你地瞓醒睇架~~~
    下次唔知又會拎咩黎化呢...嘿嘿嘿~~

    回覆刪除
  4. 如果你地再晏d先起身, 可能BBB已經化好成個妝, 哈哈~

    回覆刪除
  5. 個妝唔算誇丫, 接受到, 可能第時會HIT 架!!!

    回覆刪除
  6. 識講同學仔名都好叻女啦!!
    玩Mascara,好在冇學搽埋上眼仔咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我無係屋企化妝, 唔知佢邊到學番黎~~~~哈哈~

      刪除
  7. 哈哈,大個女啦要化妝,化得好靚呀!!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我成日都覺我佢個肚有個黑洞..食完D野都唔知去晒邊........

      刪除
  9. BBB同你好似樣呀~
    我都同你一樣對BB食既好執著, 我自己屋企煲湯連salt 都唔落架, 但而家little K大左我都有俾佢食街外食物, 但主打都係自己整既無調味食物, 我覺得我地做得幾好呀, hahhaha :)

    回覆刪除
    回覆
    1. WAKAKA~!!YEAH!
      其實諗返起都真係唔易, 但我信我地既堅持係絕對正確既~~~

      刪除
    2. mama, 你好耐無update bbb 啦喎....

      刪除
  10. 張全家幅影得好靚,重點係....bbb有望鏡頭!hee...

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~!!次次同佢影都唔望...死都唔望...激死我呀~哈哈~

      刪除
  11. BBB真係叻女,明白到潮流嘅嘢係要自己創造,mascara係可以搽面嘅:x

    回覆刪除