2015年3月20日 星期五

27th month

你今個月媽媽大挑戰,因為姐姐放假返鄉下3星期!諗起d家務已經想暈~
媽媽我由聖誕節開始放到1月頭~
原來我都好享受每日做dd家務然後又可以湊住bbb出下去咁,時間比返工更充實!

表達能力:都唔記得由幾時開始,bbb已經可以bilibala咁講野~
總之依家就係把口停唔到XD唔係講野就唱歌~
笑料好多,我同b ba日日都笑到收唔到聲!

笑料1:爸爸叫佢拎野比佢, 佢竟然係話...
"我唔得閒呀, 幫唔到手!!" 爸爸話都唔知佢忙咩XDD

笑料2:愛上左幫我地影相....EM....仲要學晒我地講野
"望住融融相機呀!!"
影埋一大堆腳~~

 
笑料3: 有次出街坐爸爸車,不嬲我都係同佢一齊坐後面既,
呢日我一坐低,佢就話媽媽坐前面揸車,爸爸同bbb坐後面..
.就係咁我地做唔啱佢心水,佢自己勁忟咁喊!
成程車就係到喊住,我要爸爸坐後面~😂😂😂
我見到佢咁都唔知激死定笑死

情緒:bbb好慢熱,一見到陌生人佢就變左另一個人咁...唔出聲,點叫把口都唔開.....=.=''唉....出去玩時,人人都以為佢好乖...em...其實佢只係扮野唔出聲~

放假日子, 帶BBB去郵局拎信~開開心心咁又一個上午~


傻妹依家見到d得意野,會叫我幫佢影相XD




當然唔少得同班BB朋友一齊去玩去食去開心啦~








我地仲同堂哥堂姐表姐嫲嫲爺爺去左海洋公園~BBB第一次去, 好開心~咩都係好新奇! 最慘爸爸要返工...我又挑戰單拖~講明要自己行, 唔係就坐車~~都做到8成架, 間唔中唔記得左,提下就乖乖自己行番~

唔怕高, 不斷向外望~


最後晚餐去左海龍皇餐廳, 呢個BB自己快快食完飯, 瞓左!!!

年尾實在唔可以放咁耐假~ 假期其中一日下午, 帶埋BBB返公司!!!
佢都算好合作, 坐係佢個私家位到玩玩食食左3個幾鐘!~





仲有同契媽們食TEA~!
想拖住木木妹妹玩~
 




仲有第一次去DISNEYLAND!!
大鄉里出城呀!!!
今次同公公婆婆呀姨去~




愛上打鞦韆, 去到公園咩都唔玩, 只排鞦韆, 玩完又排, 玩完又排~!
 








12 則留言:

  1. "爸爸坐後面..." 依句我仔無講過架, 因為佢知我揸車信唔過~ WAKAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家佢仲會叫我坐前面學爸爸揸車~~~~~

      刪除
  2. 我係相反,有次我話媽媽揸車,晉死都吾比,要爸爸揸,我作狀要揸,忟到佢呢!哈哈,不斷大叫吾好媽媽揸呀! 笑死我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實睇住佢地好忟, 係好開心架~~WAKAKA!

      刪除
  3. 妹豬妹同bbb一樣,一見到陌生人又係即刻就變咗另一個人,平時响屋企成日咆哮咁大聲講嘢,出到去就陰聲細氣咁(-_-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好麻煩....仲要不受控制, 攪到我成日都好監介...

      刪除
  4. 融融呢個月一定係特別開心,日日都有媽媽陪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好開心...不過開心唔可以太多日~會頂唔住~!

      刪除
  5. 眼見小朋友一日一日健康開心成長,媽咪就最開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係~只係簡單一樣野已經夠我地開心幾日!

      刪除
  6. 爸爸坐後面叫媽媽揸車呢個好笑喎,kakaka

    回覆刪除