2015年7月15日 星期三

Play house 上水匯 - Blog Blog BB Gathering

多謝PLAYHOUSE邀請我地去玩~今次去上水滙的PLAYHOUSE!
一入到黎已經比呢條五彩梯吸引左~BBB二話不說已經飛左上去玩...

我都好開心, 因為BBB比起以前大膽左好多, 終於都會咩都玩啦,媽媽就唔駛太擔心~~HEEHEE~!!

呢個妹妹...只會揀一隻佢最LIKE顏色既滑梯玩...你地睇相就會知, 次次都係PURPLE...(我地係神戶麵包超人館時都係咁, 次次揀PINK...EM..有機會就BLOG啦XDD)

真係完全唔驚..諗都無諗就SIR~~~

之後仲有波波池...

緊係開心到無朋友啦~~~WAKAKAK

PLAYHOUSE好好安排, 比左一間好大既PARTY房我地~玩完一轉可以入去食下休息下, 雖然BBB勁唔想入去, 因為佢想繼續玩

玩到個頭勁亂, 哈哈哈! 出動汁汁就乖乖坐一陣啦~
之後有人迫人要佢粒提子乾, 有人死都唔要, 之後請個個人食檸檬~HAHAHAHA
之後有人投訴有人唔要, 笑死我啦~~XDD


當然唔少得大合照啦~~~今年大個了, 影張相都易好多~~


影完相, 已經急不及待要出去玩~
近期BBB愛上的跳彈床~呢個吹氣彈床超正, 跳唔停~
仲有個姐姐守住個跳彈床, 唔比小朋友亂爬~!!


有個爸爸整鬼自己個囡, 叫佢坐埋佢到...然後


彈佢...!!!!哈哈哈哈~




場內仲有好多馬仔車仔, 不過BBB既目光只有滑梯~

你睇佢...佢既活動能力真係好低...
唔幫佢..佢唔知爬左幾耐先上到...真係要去多D段鍊下~



玩左唔知有幾多次~真係好開心..媽媽我都有玩左幾次..KEEKEE~好正~


夏日炎炎, PLAYHOUSE真係太正啦~~
唔駛曬唔駛熱, 雖然佢地依然玩到出晒汗~XDDD
真係太正, 好想去多幾次~~~

地址:香港新界上水龍琛路48號上水匯七樓701號舖
營業時間:上午10時至晚上9時

8 則留言:

  1. 真係好好玩.....點解我個日會唔得閒.... 嗚嗚嗚....

    回覆刪除
  2. 希望我地下次又可以再去第2間玩過, 哈哈~

    回覆刪除
  3. 原來融融鐘意紫色既~~~~
    爸爸好衰啊, 整鬼融融..wakaka

    回覆刪除
  4. 希望融融唔好比今次嘅經驗嚇怕,不過唔使驚,第日應該係佢請人食檸檬果個

    回覆刪除
  5. 食一次檸檬,之後就會學識派檸檬,hehe...

    回覆刪除