2009年12月29日 星期二

終於都整晒d帖啦...(我個part..哈哈!mr b仲做緊最後加工, 痴對中國button上d帖到...)


其實我地一早已經將整好晒個d比晒兩邊媽咪, 只係差我地自己比朋友個d未ready呢...


哈哈~不過我地都係懶個d朋友黎架啦....懶住懶住咁整...唔到最後個一刻知道要派都唔去攪呢...


不過..我已經好滿足呢, 因為係我同mr b一齊整好佢既..唔係得我自己架..
好!即share下我地個baby啦...


封面, 之前都講過呢對中國button, 我媽咪話唔講仲以為呢張帖本身已經有呢...即係好襯..哈哈哈哈


好啦..打開...
我整左張牛油紙, 癡住係條邊邊到...
上面印左我自己整既 "囍" 印...
有次上paper art..個個姐姐仲教我上色..
就係咁, 我印完, 仲油油油油左成300張~.~



yeah!!!攪掂啦...
有齊晒所有野...希望收到既人, 比多1分鐘望下, 我都已經好開心架啦~~~~~~~~~~~~~~




其實未開始派帖, 我已經唔係好想派..
可能已經覺得好煩呢~.~


 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言