2009年12月18日 星期五

my diy pearl set~

好耐冇update tim...可能有d lost...


同一時間要handle咁多既野, 真係唔易.......


diy左好幾樣野..都未得閒blog...


好~今日share 下我自己diy比自己既pearl set..


我好鐘意pearl架..不過, 真個d真係唔平......之後又未必會成日都用得到...所以, 平平地好了...


我買左水晶珠..都幾ok架^^


一set有齊頸鍊, 手鍊同耳環~



 


本來只係整頸鍊既...整完, 又覺得好好玩...所以整埋手鍊一set...我特登買番同樣既花花扣..
仲要買到個細dd, 襯番手鍊呢~



 


近睇....都睇到大約耳環...都係簡簡單單...加多左個閃閃圈~



 


我只係整左呢個簡單既款.....因為我覺得咁已經好夠啦...heehee~~~~~~


i'm loving it~


沒有留言:

張貼留言