2009年12月4日 星期五

something for my mami~

又ko左幾樣野了..花球已經confirm好咩款啦...
一直都3心兩意, 諗黎諗去~
好啦, 依家決定左, 唔駛諗咁多..
不過, 原來我想要個個...要加錢..
woo...咁又比多左200...諗都冇諗..
可能真係到呢個時間, 洗錢都冇時間諗下好唔好lu~


今日lunch個時, 去左搵auntie做婚介...
有佢地幫我整, 真係唔駛擔心~
佢地話幫我搵d靚既碎石啦..哈哈哈!


同時間, 我都叫auntie幫我整多個吊咀比我媽咪


我屋企..唔係d咩富裕家庭
細個既時間好d既, 因為個時媽咪係做生意既, 我地都總算住過大dd既屋..要咩有咩~
不過自我f.5個年..媽咪既生意唔得了..唔可以再做落去..
咁佢就決定做番個家庭主婦..照顧我同妹妹..
就係呢個時候..發現自己個腦有個榴, 個時真係嚇死我, 我冇諗過媽咪一多番d時間陪我地, 就有事了..
好在有天父既照顧..媽咪手術好成功, 身體都漸漸地康復
可是, 短時間都唔可以返工..因為做過呢個腦手術之後, 佢身體既機能都冇以前咁好了...
屋企只有爸爸既收入..總算係過了呢段幾難過既時間..
當然啦, 我讀完書出黎, 好左好多..因為我都有份照顧屋企架麻...哈哈!
我地屋企好樸素..不過我地屋企人既關係比起以前好好多...
呢樣真係好感恩呢..
一直我都以為媽咪唔會介意樸素呢...直至我結婚, 佢要諗著咩衫..同埋手飾問題..
因為我未來奶奶有好多靚手飾..多到有d都仲未帶過...
當然啦, 佢都有叫我揀番d結婚個日帶, 就唔駛帶"豬二星"啦~~
我將呢樣野話左比媽咪知...佢好開心奶奶都算錫我..同埋我都有d野帶下唔駛煩..
不過睇到佢個樣, 就知道佢心入面諗..咁佢點算呢?
其實做女既我真係好冇用..唔可以比到d咩媽咪..
所以我同mr b講左呢件事時, 我地都二口同聲話, 將本來諗住買/租我d手飾既錢, 係我auntie到整番個吊咀比媽咪


今日..我揀左個好野...個款都幾好架...heehee~
雖然係碎石款, 不過加加埋埋都有成卡既份量
希望媽咪收到會開心啦..
就當係個女同未來女婿送比佢既禮物~多謝佢照顧得我咁好..>u<


 


21 則留言:

  1. CuBie的快樂家庭2009年12月4日 下午5:59

    旻, 你好乖女好孝順呀
    更重要係連你hubby都咁錫你媽媽, 好幸福呢

    回覆刪除
  2. 世上只有mama好ar

    回覆刪除
  3. 你媽媽收到一定好開心...
    唔係因為你地份禮物既價值...
    係o個份心意最寶貴~ ^____^

    回覆刪除
  4. Wish your Mami good health~~

    回覆刪除
  5. 你媽咪收到你份禮物, 一定會好開心o既
    記住, 結婚後多d 返屋企探屋企人, o係佢地心目中, 已經係好大的禮物哦!!!

    回覆刪除
  6. 無論你送咩俾mami, 佢都一樣會咁開心架 做人子女, 我覺得多d陪佢地, 佢地會更加開心, 就黎嫁, 我都好唔捨得同覺得佢地好錫我地lei~

    回覆刪除
  7. haha~~ 你都係一個體貼乖女~
    你mami明ga la~~~~

    回覆刪除
  8. 送咩野你MAMI都會甘開心甘鍾意.

    回覆刪除
  9. 一定好靚... 你媽媽戴起一定是最幸福的媽媽... 因為當中滿滿的孝心和心意... 必定讓你媽媽甜在心..暖在心.. 展現出滿足的笑容..怎會不美呢! 真乖女乖仔...

    回覆刪除
  10. 飛‧月 - FLY to the MOON2009年12月8日 中午12:25

    真乖女呀~ auntie收到一定超開心jel~

    回覆刪除
  11. 好感動…睇到我眼濕濕 auntie睇倒呢篇野實好欣慰 ^^

    回覆刪除
  12. 媽咪睇到自己個女幸福, 已經係最大既禮物

    回覆刪除
  13. 我都睇到眼濕濕........好感動....
    旻....你好乖女呀......你既MR.B對你好好....愛屋及烏呀....
    你媽咪一定好開心....好欣慰~

    回覆刪除
  14. 你咁孝順你媽咪一定好開心!

    回覆刪除
  15. 你媽咪一定好安慰~~~ 好開心!!!

    回覆刪除
  16. 好乖女呀.....你媽媽一定好開心呀

    回覆刪除
  17. 乖女呀你!結婚當日你媽媽一定又靚又開心!

    回覆刪除
  18. 乖女呀....mama一定甜到入心

    回覆刪除
  19. 你好孝順呀!你媽媽一定好開心!

    回覆刪除
  20. 有你呢個乖女和乖女婿, 你媽媽很欣慰啦!

    回覆刪除