2009年10月7日 星期三

人月倆團圓節

係呢個人月倆團圓既節日, 緊係做番d應節既野啦..


多謝blog友米奇既sharing, 因為佢....所以我整左



我第一次整既奶黃月餅...heehee^^


其實上年都已經plan左今年整架啦...本身想放棄..因為太多其他野做, 又搵唔arm食譜......就係呢個時候見到米奇既月餅食譜...仲要勁details...


所以我就整左了....都ok架...第一次我覺得自己算係咁架啦~


仲拎左8個去mr b 屋企應節呢!!


 


 


而個月亮好圓好圓個日, 我地搵左個避難所...就係su左去澳門........勁食........哈!


同左美女月兒去左angelina既wedding到支持下呢~


一個好warm 既wedding....見到佢開心又甜蜜既笑容, 就感覺到佢有幾幸福呢~


由佢開始prepare 自己wedding時已睇佢既blog, 睇佢prepare既各樣野, 到呢一日...見到佢自己整既diy....原來會有一種不其然既興奮呢~~


wish u & ur husband sweet sweet & happy forever!



 


******************


 


原來...兩公婆, 就係會有咁多野講, 無盡既話題


晚飯時, 我地講起婚後既生活...又講下我地既將來


結論係..即使係甜係苦, 我地都會欣然接受, 好好愛對方!


 


******************


 


2日既假就係咁.......過左.....


又要回到工場.........continue我既diy~


沒有留言:

張貼留言