2009年10月21日 星期三

我們的囍帖 - I

最近呢個月, 我攪得最多既都係關於呢個item啦....


快d攪掂呢樣野, 可以快d開始其他個d麻.


**********


早早係book左酒席個時, 見到酒樓送既帖, 都已經覺得唔錯架啦...只要自己印內頁..


慳得一蚊得一蚊呀麻...一直都唔想花太多錢係呢個item到, 怕d人睇都冇睇過咁就掉左$10....


所以, 都係諗住自己加工dd, 都應該會ok...


上兩個星期, 我地已經拎左d帖返屋企了....


聘珍樓送既帖


(我自己冇影呀, 借用左人地個d相......不過又唔記得左搵既..如果主人見到唔鐘意, 我可以delete左去啦...)


咭面:



打左就係咁架啦....個張內頁sample酒樓都可以比埋我地, 不過我地冇要到呀...



信封:



 


我真係覺得算係唔錯架啦..話晒..仲要係唔駛錢就有呢......加上, 我喜歡個一種modern chinese 既感覺呢...heehee^^


 


囍帖diy part 1


 


自落訂後, 拎左sample....我就一直諗點加工....


有一日, 我就諗到加一對中國botton上去, 都應該會幾靚....就叫左我個妹去深水埗到搵啦...佢一搵就搵左幾對smaple比我...而當中都有一對同張帖極match...


就係咁, 所以我都去訂左呢款既button了...


加左上帖到..就係咁架啦



 


囍帖diy part 2



part 2緊係內文頁啦...不過只係買晒紙, 未印...哈哈哈


我冇揀到佢地本身sample既粉紅色, 揀左珍珠白色紙


仲有一part好緊要既...不過未整晒, 未得閒影相啦...等我影左再share...


 


加左diy之後, 呢張已經唔再只係酒樓送既咁簡單啦..有屬於我地既帖~


沒有留言:

張貼留言