2009年10月30日 星期五

我們的利是封 II

呢兩個星期...太多野變化, 太多野要去take care..
攪到..我連自己都未能照顧.......


利是封呢個item, 一早已經開始左....
由肥鴨開始...再變身為靚雀...已經用多左好多時間重做..


一早已經印好晒d印, 只係仲未做最後貼埋個個steps
估唔到既係..
上星期, 如常返到屋企continue呢個item時, 我dadi竟然冇啦啦講...
[ 不如你買過d利是封用啦, 最多我比錢 ] ...聽到之後, 我冇出聲..雖然佢係帶笑講出口, 我媽咪都話可以唔駛理會..
不過...dadi好少係我wedding上既野到出聱, 佢講得, 咁應該即係佢都真係幾唔滿意既..


我唔出聲, 只係因為我係到諗, 係唔係真係咁差呢...
咁諗多幾諗...
又真係好似唔係太得體既..
我比自己d朋友就話姐...我諗下dadi 比佢老闆, 朋友個時, 人地會點呢..
仲有...就係我dadi都話唔ok, 咁我奶奶又會點諗呢..
依家要改都仲改到, 唔係既...到真正要派個時先知...就真係咩都做唔到啦..


所以..
我係呢件事發生既第二日lunch, 就去左整個刀模, 買好紙, 交埋去...
佢地好快手, 2日就可以起到貨啦, 而依家個成品係咁既...


佢個刀模價係連埋cut既, 佢話最多cut 1000個, 咁我緊係買紙買到盡啦...咁之後多左個d, 新年可以用到..或者睇下有冇其他人想要咁啦....



我係yellow lover..所以點都要買d黃色紙整番d滿足我自己~~哈哈!!



我諗住整番個印, 印上去啦....不過仲未諗到個圖係點...


太多既變化, 太多野要我去解決..........腦實到用唔到啦~~~~~~~~~


 


希望自己快手d攪掂d野啦...........>.<


沒有留言:

張貼留言