2009年10月9日 星期五

save the date & be my bridesmaid notice

其實呢...我不嬲都冇諗過要整D咩save the date e-card既....
因為可能係我懶..同埋, 我係電腦其"巴"...哈哈!


不過....上星期, mr b冇啦啦自己係到講話佢都想問下人地係唔係黎先派帖啦...有d人, 唔係唔熟..但又唔係成日都有contact既, 都唔知人地想唔想黎架麻.....


就係因為咁...一張save the date e-card可以發揮到....冇reply既, 就唔會派帖lu......


整左我既第一張....heehee, 用左我其中一張最愛既相....



 


整完第一張...又好似幾好玩喎...所以....又試下整多張....
所以有埋第二張


 



 


之後就整左一張相.....係facebook到開左個event "be my bridsmaid"


係比我d姊妹既...


點解要咁做....


就係因為我勁大頭蝦啦....成日以為我已經邀請左朋友做姊妹...到頭來先發現原來咩都係我自己幻想出黎....


所以為免我真係叫少左...我開左個event...哈哈!



 


就係咁...我呢個電腦既白痴....踏出左我第一步了...


係d好簡單既野...勁人一睇就知呢d係初班...不過唔好"hui" 我呀...


因為....我呢個電腦醒人咁都整左個幾鐘


沒有留言:

張貼留言