2010年3月5日 星期五

bow tie, 日用版?夜用版?

終於都的起心肝打blog了...之前又掛住玩..
又懶...heehe
其實一直都想快d share wedding 既野...
但係又懶搵相咁啦...哈!!


ok, 都係keep住blog番我既diy先...
仲有好幾樣都share..


bow tie
其實呢個item可以唔diy, 去買仲好...都唔係貴啦..
不過我地揀左一排都呂搵唔到一d又靚又平又good quality既..
我都知..平野緊係冇咁好架啦..
不過用一次, 仲要用一陣.因為想要個日用版同夜用版..即係一買要買2個...咁買個好貴既..真係唔抵呢..
係一次機緣..睇到有個blog友share左整bow tie既方法..e, 又真係唔難..
之後咁arm媽咪又比左一塊好靚quality既satin cloth我..


所以..mr b 既白色禮服bow tie, 就係包係我身上了..


一早有晒呢d info..不過又懶..所以bow tie呢個item都係婚前1星期先趕工啦
就係咁..我買左個細衣車仔返黎...我覺得我之後都會有用..(都係我自己覺得, 不過依家買左..我唔會放棄佢架..keekee)


就係咁...咁左出黎...自己覺得似模似樣架...


 


手工自己都覺得係麻麻地架啦..不過...heehee..唔覺既~~~~呢個就係日用版啦...


 


日用版...kee..影出黎都唔覺得好差呢...我自己仲覺得幾好tim...哈哈哈!!


 


夜用版...就係....加閃佢.....


初初我想我轉既每一套衫都可以整一d little things 去match返我...所以呢個bow tie我係中間加左swavroski角珠....目的就係要襯番我條頸鍊~~~~~~~


一粒粒釘...well..可能都因為個時婚期迫近, 所以釘個時都覺得用好多時間咁....最後都完全左...不過又好似唔係好多人睇到啦.....


 


the 閃閃couple~


 


我條頸鍊.....下一回先講.....有個故架............


1 則留言: