2010年3月19日 星期五

the tiny little details - confetti

教堂唔比拋花瓣..本身都諗住算架啦..
直至睇到 { elaine & rwell }, elain介紹左外國有人整支捧捧咁代替拋花瓣..
我一見到, 已經覺得好正啦..
仲可以整我鐘意既黃色...


heehee!!
呢個真係好易...我買左幾款既絲帶...加埋整波波個d白色膠條.
當中有黃色紗, 加左dd幼既灰色紗..再加左條lace咁款既布帶
最後當然係唔少得我買左好大卷既黃色絲絨絲帶去包支捧捧啦..



效果呢...我鐘意個隻色囉..
可能我整得唔夠, 出黎好似麻麻地咁..




不過唔緊要啦, 我自己鐘意就得架啦..
不過都有 d guests同我講, 佢地覺得呢個野好得意都有keep起佢架...
我之後想搵番條比自己都冇, 已經比人拎晒..仲以為佢地會唔要, 放番係church到啦..^^


7 則留言:

  1. 好creative~ 很不錯呢~

    回覆刪除
  2. 呢枝"神忽"唔錯WOW....FING起上來好有氣氛!

    回覆刪除
  3. 真係不錯架...不過我無得fing呢

    回覆刪除
  4. wow..this is a real good idea! let me try to make one myself! i think it will look pretty nice if the "thing" is longer!

    回覆刪除
  5. 好靚呀!! 黃色好嚫 grey, so pretty!

    回覆刪除