2010年3月16日 星期二

for my dear bloggers

呢一篇要打一打尖..
好多謝有黎觀禮既朋友仔....見到你地好開心..個人都定d...


由決定結婚開始..就開始了睇blog既習慣..
由睇睇下, 到自己都寫埋..
話咁快就已經年半了..
識到你地真係好開心..
可以一齊share籌備婚禮既點滴..交換心得!
有好多野..唔係你地, 我一定唔知 + 唔識...
仲有一齊買平野..等等..哈哈!


1.31 當日, 比你地睇到平時傻更更的我, 原來都會喊...
相信你地更加估唔到, 我老公比我喊得更勁..
我真係估佢唔到..冇啦啦個個成為左個喊位..又冇啦啦有d人都跟住佢一齊喊...
希望佢個"喊"冇嚇親你地啦...哈哈哈!



不過當日太亂了....加上又好多人..我自己都估唔到有咁多人黎觀禮
我自己都未攪得掂我自己..個一刻見到你地好多野想講..不過真係冇時間
又未能夠好好咁跟你地影多d相....>.<


你地既心思禮物我收到晒...樣樣都係正野啦...
全部都好鐘意 + 勁arm我!!


 


下面呢幾張....哈哈~~你地係側邊.......估唔到我地既合照要咁啦.....


再一次多謝你地黎呢我地呢對喊包夫婦...heehee!!





靚太3個 + 1個當時準新娘..




 


不論你有冇黎覲禮既bloggers, 我都想講多謝你地既祝福..
放心, 冇黎, 我會share番出黎..都係一樣架咋...嘻嘻!


1 則留言: