2014年11月17日 星期一

K1 interview - 1st

K1 interview / 1st interview / 1.11.2014 / 10:00am / 黃大仙 / 學卷

見大家都有講下INTERVIEW實況, 我都想記錄下~

11月1, 我地中左3間INTERVIEW..
好在時間剛剛好, 可以安排到見晒~
爸爸都請左假, 呢日就做左司機~哈哈~好在有司機, 唔係真係會好攰呀~~~

因為本身我係有信仰既, 所以我只係有揀有信仰背景既學校~
但就因為咁, 選擇得好少...
又可以咁講, 香港區教會既出名好多...
如果可以, 我真係想搬屋..!!!!!
ANYWAY!

一早出發, 去食早餐~!點知今日唔知做咩, 周圍都好多人, 攪到我地係食早餐攪到遲左出車, 雖然都有預鬆時間, 不過心情好緊張!!!

其實揸車出去都好快...點知...
搵唔到路!!!!!情天霹靂, 又唔鬧得
好在我眼見到間學校, 咁啱又停到車, 我即抱BBB落車行過去~
去到, 已經見到好多人係到排隊..無遲到~~~呼~!
係露天操場到排隊20分鐘等既期間,呢個小朋友都好似好開心好好奇咁^^






等左20分鐘, 就可以上課室既WAITING ROOM

上到WAITING ROOM,已經分左5個家庭一齊排一行咁坐~
有個SCREEN係到播緊學校生活~BBB睇得好投入!!哈哈~
老師就派左份野叫家長同小朋友一齊填~!
下!小朋友都要填??
頭兩條係家長填, 揀學校有咩要求, 會著重咩, 另一條就係如果小朋友發脾氣點處理~
下面就有兩個圖, 一個係要畫直線, 一個就係要跟住左邊既圖係右邊畫一次~
其實見到呢個, 我就覺得, 唔係咁都要考小朋友呀麻, 佢地其實得兩歲!!
ANYWAY~我捉住BBB隻手畫左一條線, BBB就已經推開我話要自己畫..
所以我係半引導下, 睇住佢...亂畫!!都叫畫到幾條線, 不過當然唔會直啦~
而下面個圖, 都係一樣~
坐多一陣之後就入課室啦~

一張玩具枱~五個小朋友, 五個老師, 一對一~
BBB好自然就搵左個位坐低玩~老師就開始問佢幾個問題~
叫咩名- 有答, 答中
幾多歲 - 有答
 (之後老師仲同佢玩, 問佢係唔係三歲定兩歲..滴汗...之後問問下BBB都話自己三歲(!) )
性別 - 有答, 答中
之後就轉移問媽媽~
平時邊個照顧? 有咩親子活動?
之後又再問BBB, 今日邊個同佢黎- 有答, 答中
拎隻香蕉比媽媽 - 做到!!

就係咁, 完啦~
泊好椅, 老師送一包餅~BBB見到包餅雙眼發晒光~
大聲講多謝老師!!!!(佢係講多謝老師, 唔係多謝咁簡單, 原來佢識我都唔知...)
再講BYE BYE, 就走啦~

見完獎佢係下面操場個滑梯玩兩下就趕下一場啦~~

上車即開禮物~即食XDDDD 食食下仲瞓埋~~


一直都驚BBB係會唔出聲, 十問九唔應, 識都唔會講既~因為佢係慢熱型...
今次佢既表現出乎左我所想, 所以我好開心~~





10 則留言:

  1. BBB好叻女啊~~~~
    BBB話"媽媽, 仲唔嚇你一驚, 其實我好醒架..~~"

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係醒先好!!!!最怕佢以為自己好醒, 其實係....豬!!!WAKAKAKAK

      刪除
  2. 嘩, 連BBB都要填表?! 兩歲人仔佢想人地填到定填唔到?
    不過BBB表現好好呢~! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 我都唔知學校想得到個咩結果?! 所以我都唔想出貓...做唔到就係做唔到~!
      第一間面試黎講, BBB都算係咁架啦~~~希望大家都有心儀學校啦~

      刪除
  3. 依D叫平時收收埋埋, 唔俾D實力你睇JA~~

    回覆刪除
  4. 融融叻叻! 佢自己都interview緊間學校呢~

    回覆刪除
  5. BBB 叻叻~ 仲唔嚇你一驚~ 呵呵~
    但你地in 到黃大仙? 應該都有D遠喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見過有校車, 所以都試一試啦~黎緊仲有一間黃大仙呀~~~

      刪除