2014年11月21日 星期五

K1 interview 2nd

K1 interview / 1st interview / 1.11.2014 / 12:00nn / 青衣/ 學卷

11月1的第二站~
BBB見到第一站, 上車食住餅餅...突然發現佢瞓左!?!
都好既, 瞓下叉下電先~

由黃大仙到青衣, 都好快到~
我地都由BBB瞓多陣, 11:45先落車~
學校裝修中,bbb好好奇



早左10分鐘到達, 不過好多人!!!!
仲要等到12點正先入得去~

終於入到禮堂..等...入到去,發現好嘈!好多人係到跑緊,喊,大叫,扭咩都有!
我地一等就係1個鐘!!
好多小朋友都由坐定定變到不耐煩...
其實我同爸爸都不耐煩!

1:05pm 終於叫名
得一個家長陪入
Group in
一張檯5-6個小朋友加一個老師
小朋友玩玩具,老師逐一傾計
都係簡單問左幾句
咩名 - 有答
幾多歲 日有答
男仔女仔 - 有答
之後就轉移下一位小朋友
期間發現有個小朋友既哥哥都可以一齊入黎?
應該係哥哥舊生,現在到妹妹入讀
老師面試的大部分時間都係同那個帶左哥哥黎既媽媽傾談!!
而坐係bbb隔離個位小朋友不斷搶bbb 玩緊既玩具...
最後臨走前再問下其他家長一兩個簡單問題
係唔係教友?
住邊?
我得到既回應係...報到咁遠?!(其實都真係唔遠.....em....)

15mins 完!!

學校連教堂禮堂有三層都好大,所有樓梯都係有小朋友扶手
但整體感覺麻麻!


6 則留言:

  1. 最怕要等咁耐, 等到小朋友唔耐煩先黎開始interview就真係大鑊, 好彩bbb都算ok啵, 如果換轉係小b, 我諗應該會in得好差~

    回覆刪除
    回覆
    1. 等咁耐真係唔掂啦~~~~
      我都想發脾氣~~~哈哈哈!!

      刪除
  2. 原來你有報呢間,我娘家就喺附近。最記得佢張海報話佢地有火窩活動,跟住我老公就好開心好鍾意

    回覆刪除
  3. bbb加油!!!!!!!!祝福入到心儀既學校~

    回覆刪除