2014年11月26日 星期三

K1 interview - 3rd

K1 interview / 3rd interview / 1.11.2014 / 14:40pm / 大圍/ 學卷

見完第二場,趕去食飯~
攪到過晒鐘先食lunch..我好怕bbb捱唔住會勁扭>.<

好在佢頭先小睡左,快快食飯~之後又趕入大圍下一個面試

去到時間剛好~

先係學校門口排隊,過程都好快既,大約5分鐘已經可以入學校登記~
bbb入到學校好似好開心咁,見到人主動打招呼~
登記左就入去waiting area到玩~
有大肌運動,另有一張檯玩玩具~

玩左5-10分鐘,就全部人一齊入課室~
學校好大,原來仲有另一邊waiting area有滑梯,bbb 見到想走埋去玩, 被我捉住!
好彩捉得住又無再反抗!

入到課室,已經安排左邊group, 一個老師對3個小朋友~媽媽坐後面填問卷~
每個小朋友面前都有一份玩具,三份唔一樣!

坐低晒,老師就開始啦~先問小朋友名幾多歲,逐個問,之後就叫佢地玩面前的玩具!
老師會先逐個小朋友比指令,之後再睇~
Mission 1: 5粒唔同色積木,疊高 - 做到,老師再逐一粒積木問bbb 咩顏色!
聽到咁,我都預左衰~點知bbb好自信好快咁答老師顏色..
當然啦,好快咁答唔代表識,即係錯XD 媽媽係後面忍住笑,因為佢真答得好快地錯!
老師問得快,問晒5隻色~之後就叫佢收拾好呢份玩具!

Mission 2: (換其他小朋友份玩具)今次考配對顏色- 做到~再收拾又換其他

Mission 3: 都係顏色配對問題, 好快攪掂

拍椅, 老師比番張紙仔我地, 講唔該, BYEBYE!


見完都無咩把握會收, 始終細B, 仲要生得細細粒...真係好蝕~

一日3個INTERVIEW, 真係好攰...好在BBB都失控, 亦都好合作地完成


後記: 呢間已經出左OFFER, 收左BBB讀下午班~第一間收到OFFER, 唔理係唔係心水學校, 媽媽都難掩興奮呀~~~WAKAKA!!!


6 則留言:

  1. bbb好叻呀。。唔一定識答中先得嘅,有回應肯試先最叻女

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢一方面真係要讚下佢, 佢係咁既環境無玩野, 我已經覺得佢好叻~!!

      刪除
  2. 我都覺得, 是但一間有OFFER , 雖然唔係心水, 都好開心, 覺得佢地好叻叻....

    回覆刪除
    回覆
    1. 但如果到最後都係無心水OFFER, 我就會唔開心囉~!!!哈哈哈~!

      刪除