2009年11月3日 星期二

我們的囍帖 - II

最近真係懶得blog...
不過我冇偷懶diy呢...


日日都唔停手架..heehee^^
都係主要focus係帖既item到先...因為攪唔掂呢樣, 一定有排比人煩架...


自上次我地決定左自己print帖內文之後, 都冇懶過起draft, 試print
proofread..
終於..............都攪掂左了...


我地成功快手地print好帖既內文 + church invitation 既內文...


呢張係帖既內文~~我加左個紅紅地色既花邊...襯番張帖既style~
我自己就覺得好襯啦...哈哈哈!!




仲有church invitation 既內文...




呢個勁快攪掂...係print個時麻煩...
mr b 用左5個hr先print晒350張..
佢話唔知做咩個printer係勁慢啦...我都知架啦, 唔係print a4 size..真係會慢好多...
不過...總算攪掂晒啦~~~~~~


之後仲要加工呢.....


diy既野...其實都真係幾麻煩....
不過我覺得自己慳到錢, 同埋有係我鐘意既野..即刻覺得抵晒呀~~




沒有留言:

張貼留言