2009年11月23日 星期一

仲有2個半月...

原來我10日冇update過..
太忙...可能係...
呢10日, 日日都做唔同既野, 想快d可以完成呢..


body check, 終於都做左..
姑娘仲同mr b講..
你身高:188cm, 體重 : xx kg
係屬於一級肥胖..
mr b: 下.........
姑娘: 係呀, 我地叫呢d做一級肥豬!!!要減20磅先得啦~


哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!


 



US visa
今朝一早, 同mr b一齊去左apply..真係呢..好多人等呀!
不過我地都算好快同好順利攪掂..
依家真係可以講, us, we're coming!


 



油畫..終於都有定案了..
就係呢一張...



我自己覺得成幅poster咁呀!
我地就係鐘意咁...太過standard既油畫, 我都真係麻麻....
所以攪左咁耐都仲未可以confirm到..
呢一張, 就係因為ip排既album, 比到idea我地...
就係咁...本身既24" x 30" 既油畫, 我地乖乖地比錢做成20" x 40"
諗起我地間房結婚後有呢張相出現, 我就覺得開心啦...heehee~


最近都係diy 帖既item...
我好快會share下我church invitation架啦..因為我已經整晒..yeah!


 


沒有留言:

張貼留言