2009年11月9日 星期一

仲有2個幾月...

雖然我上星期..個心已經飛左去honeymoon..
不過我都真係有比心機安排結婚野架...heehee^^


伴娘裙
星期一個晚, 同左伴娘小姐去百利到揀伴娘裙
其實百利呢....well =.=
有d鋪見到又多人..又細...我地都冇心機入去..
仲有..一條裙係唔同既鋪到見個價可以有好大既分別..
起初伴娘睇中左一條..第一間980, 第二間我地又見到, 一問 780...心已經嘩一聲...
最後, 我都係帶番佢去我買黎影pre-wedding短裙個間, 因為我買個條, so far真係冇咩地方見過, 同埋, d紗真係好soft好靚..
個老闆娘, 一見就認得我~~heehee~我地都係佢呢到見到之前睇中個條...老闆娘開左個友情價比我 - 550!
不過佢之後同我地講, 叫我地唔好揀, 個條咁common, 周圍都有...佢介紹左2條, 佢話係靚料同埋自己design呢...
雖然都係好簡單既裙, 不過個料又好似真係舒服d啦...貴dd啦..不過最緊要個效果好呢..
伴娘一試, 即話好鐘意...
ok, 比錢!!


擬結婚通知書
星期六個日, 一早同左mr b去左攪啦...
預約左9點, 一早填好埋份form先去......好快已經攪掂!


姊妹裙
星期六都約左其中3個姊妹去百行confirm姊妹裙
睇黎睇去...最後都係揀左3樓個間啦.."姊妹裙專門店"
我只係揀色揀料...
初初我真係都想揀銀色架..不過又真係好麻麻地呢..
所以最後都係揀番米白啦...諗住加d銀色野上去都ok麻...
經姊妹們試試睇睇..最後都成功揀左料..
之後叫佢地揀款...唔知係唔係因為個隻料冇咩款揀, 佢地3個竟然最後都決定左, 不如全部人一樣款, 自己再diy dd去改一改條裙既details...
我聽到好開心..因為佢地都話一樣款影相靚d...
而佢地都好有心地係到諗話可以自己改一改d 野, 令到條裙personalized d...
就係咁, 好快, 我都比晒錢~~~~~~
等埋下兩個星期其他姊妹去度身就ok啦..
希望大家都開心啦!!



龍鳳床上用品
星期日同媽咪去完church, mr b都出左黎諗住join我去婚展..
點知媽咪話佢睇左成個week既龍鳳被, 想我地一齊去睇下揀下啦
講真, 雅芳亭既wedding series....冇睇相咁靚呢...仲要貴咁多..
我真係唔捨得, 媽咪都話唔值架...不過如果我地鐘意既都會買比我地啦
媽咪話佢呢個week, 日日都去jusco到睇下有冇其他款arm我地,
就係比佢睇到有一款係普通set都ok...之後一定會用得番...
仲要係......平4倍!!!!!!!!!!!
我地揀左king size一set都係$489..太好了...
之後仲買左2個pillow, 佢地做緊減價...全部加埋都係7百幾...真係半套wedding series都未買到呀!


婚展
今次係買餅咭 + haagen dazs coupon
好快攪掂!!
又完成一樣


之後就係睇租車..
well..間間都唔係太合心水, 感覺唔太好..
所以都係決定番用強記旅運...
租大車平d...同埋佢地d車真係好good!!!架架都一樣都係purple架呢..睇落去開心d呀麻..
夠晒eye catching, d人一定唔會上錯車啦咁^o^


睇婚介
其實我地一早已經target左去shoebridge到睇架啦, 因為之前我地已經上網睇中左
今次, 緊係去試下帶上手好唔好睇啦...
試左...覺得太幼..唔太prefer..佢有得造粗d..報左價都好似好合理喎..
即打比我auntie..同佢講晒個details, 石有幾多分等等...
heehee..緊係我auntie個到平好多啦...平成4k.....咁再整好d都得啦...
所以呢一part都可以話ok啦..
遲d會搵佢試size就開始整啦........................yeahyeah


花球
呢個呢...一早揀好左想join卉豐..
點知佢冇擺今次expo..
冇計啦..咁我只好下星期日去佢門市到join啦...


今個week總算完成左好多野....
呢排太多野要做...攪到個人好似冇咩記性咁啦...哈哈~依家攪擱掂咁多樣..
咁都放心dd....之後就可以全力diy 呢~


nba tickets
今日都已經揀定左....貴dd就貴dd啦..真係估唔到仲要收service charge, 好在佢offer我free shipping...
不過free shipping都係 us only...
anyway...依家攪掂左就可以book酒店啦~~


沒有留言:

張貼留言