2009年11月13日 星期五

honeymoon II

我既honeymoon熱潮仲未減退哈哈哈!!


係攪honeymoon之前, 一路都係搵緊有冇d好平既地方再影多一輯pre-wedding...
因為..我真係好想影多次!!
其實ip個輯都已經好夠......不過人就係咁貪心架啦....想影多一輯唔同feel既...
見到有咁多人都有朋友幫佢地影pre-wedding..點解我地2個身邊一個呢d朋友都冇架呢??how come?
心郁郁...
直至我地決定honeymoon地方...呢件事可以暫時放埋一邊了~~


因為我好唔得閒咁, 搵野book野....呵呵呵


機票
hk-las vegas confirmed
los angeles - orlando confirmed
orlando - hk confirmed


酒店
las vegas 2 nights confirmed
最後都係揀左stratosphere, 加埋早餐連tax都係us$100 in total...
room type係premier, 都ok啦, 佢話08年summer個時 furnished 過既...
講真, 我諗我地都係出街玩既時間多過係hotel room...所以d錢留番黎食餐勁既仲好~
las vegas 好多酒店, 有平有貴...唔係要揀d好名牌既hotel, 真係勁平呢...
咁既價錢, 澳門都住唔到啦.....


los angeles 1 night confirmed
downtown marriot, 揀呢間係因為有朋友既cooperate rate, 同埋, 夠近球場, 唔駛坐好耐車可以去staples center睇nba~


orlando 5 nights confirmed
都係揀左marroit 既 fairfield inn...又係朋友cooperate rate!
佢最吸引既地方係...佢係係universal studio對面...即係行過去可以入場玩啦...heehee
咁慳唔少時間呀麻..


酒店呢一part, 真係唔貴呀..仲好抵..當然..因為有cooperate rate平左, 但係比起我地去玩既tickets, d價錢冇得比!!
酒店慳到既錢都唔夠買2張nba ticket>.<



nba tickets 半 confirmed
呢2張飛就貴lu...
可能係因為我地揀個場係d熱門既球隊啦....所以, d黃牛最平都已經係us$130 / ticket
仲要.......個d公司要比好貴既service charge..
真係有諗過唔睇...不過去得美國, 又係mr b最鐘意既...
貴就貴啦..!因為我信我地一定會睇得好開心架..哈哈哈!


pending item
grand canyon package - 入唔入去skywalk好呢? 其實我本來好想架...
不過知道原來行入去唔比帶相機..要影相呢, 有人會同你影, 之後要比錢買..
知道係咁...真係覺得有d唔抵啦.................呢個仲諗緊...


greyhound bus ticket from lv to la
呢個我都check左啦, 可以月尾 or 12月頭先book...


universal studio ticket
我琴日睇到, 佢依家有offer個2day unlimted park 既ticket, 都係us$99,仲要係fast pass.. 算係咁啦..因為disney個d真係有d貴啦...
我地又要住得咁近..真係可以一早玩到佢收呀!


disneyworld ticket
仲搵緊有冇d平d既 day pass....我睇過, 佢1日既pass已經係universal studio既2day fast pass價..
貴..不過點都會去.....


 


honeymoon呢個task可以話攪好左個殼架啦...
之後個d小item留番過埋大禮先攪埋佢~


 


7 則留言:

  1. 我地都搵緊去disney world 既優惠pass呀...不過平極都係貴
    [版主回覆11/13/2009 14:41:00]你plan住去disney幾多日呀??
    係啦...真係好貴..................................................

    回覆刪除
  2. 你搭咩機去呀????
    [版主回覆11/13/2009 20:42:00]united airline

    回覆刪除
  3. 定好咗就好啦!! 我最 enjoy 就係plan 旅行㗎啦!!
    [版主回覆11/14/2009 11:06:00]yeahyeahyeah~~~我都覺得plan旅行真係好開心呀!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 梗係去埋skywalk 啦..比你地兩個有好回憶嘛
    [版主回覆11/14/2009 12:01:00]之不過呢個回憶又要1k喎........我諗緊如果唔去skywalk, 我地join helicopter 既tour....落底d....

    回覆刪除
  5. disney world has Florida citizen package. Ask your relative to book for you la~ then you go to the counter together on that day. Just ask your relative to show his driving license/resident card, then the disney staff will print out the tickets for you all.
    I forgot what is the offer, whether it is discount or unlimited access or what, but it does not hurt to check. :)
    The only draw back is, your relative will have to go with you to the ticket counter to get the tickets, then go home. wkakakakakaka...
    [版主回覆11/16/2009 19:41:00]其實我都有諗過....不過我地又唔係咁想煩到人啦........所以都仲諗緊呀!!!!!

    回覆刪除
  6. btw, the hotels in LV are kinda cheap, even for Wynn those top notch well-known  hotel chains. Last time we got a Wynn room for $109 only~
    Would like to try the hotel you recommend if I ever go back to Vegas again.
    try hotwire.com, they often have some good deals.
    I agree with you that it is more worthy to take a helicopter tour at Crayon. More spectacular to be able to "touch the ground"... haha...
     
     
    [版主回覆11/16/2009 19:45:00]佢地d hotel range太大啦...我睇左好多好多間呢...初初都諗住book d中價d...不過真係唔抵得有d係咁平啦..依家我地咁連埋bfast 2日都唔駛us100.......我揀佢係因為佢話間房係08年整過...咁我諗差極都有限既..等我住左, 再report比你, 睇下抵唔抵住啦..哈哈哈!
    touch the ground好過企係個glass到遠望...yeah!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 正呀 ... LV呀 ..
    我都想去呀 ..
    不過我諗我會去蘇梅島... 因為大王佢無咁多假呀 .. 
    [版主回覆11/23/2009 12:44:00]蘇梅島都好正呀...我都好想去...
    等我地下次再plan去旅行既時候諗下先~~~~~~~~~

    回覆刪除