2009年11月26日 星期四

mami, i love u >U<

仲有2個月, 我就嫁了...
最近我係到plan緊d野點搬去新居..確確實實有離開屋企既感覺


其實買左樓之後, 我地weekend都係係新屋度過...已經離開左屋企一半架啦..
大大話話, 咁既生活都已經有成年..
只係咩都未要搬晒過去, 都未有太大既感受!


過大禮個日mr b 大哥同二哥都會揸車去我到..
就係咁, 我諗住個一日pack好2喼, 走個時可以可以車返去新居個邊...
呢2日媽咪都有講下...個時自己覺得心酸酸..媽咪仲有同我講下我嫁左之後我間房點安排..
聽到唔係唔開心, 只係覺得原來我真係大個女, 要搬離屋企lu~
我冇擔心我唔會適應..只係我會懷念返到屋企聽媽咪講佢既烏龍事....哈哈!!


我唔算得上係一個好孝順既乖女, 不過隨著年紀, 更加懂得珍惜與屋企人相處既時間~


i love u mami~


沒有留言:

張貼留言