2009年8月6日 星期四

another wedding stamp

仲有唔夠半年.........我真係要加把勁先得啦


咁究竟我呢排係到攪咩呢??


哈哈~!!咪就係偷懶囉, 一日到黑都掛住自戀自己d相....


不過...懶中都有諗下野既...呢幾日, 諗好左church booklet既design...


所以都雕左呢個章啦...



呢個會用係我church booklet既面啦..............


一直都諗唔到用咩好...諗住用我地個名...但係總是唔知點咁....最後有日冇啦啦, 做做下野個時......叮~就諗到用 " in god's love", arm 晒......呵呵~


今晚先返去整個真正sample出黎睇睇個效果~


 


 


仲有好多stamps要整...............不過...........我手上$10店買既橡皮膠已經用晒.......佢地又仲未返貨...你話我點算好呀~


如果大家見到有....麻煩幫我買番10舊8舊, 我多多都要.....!!


沒有留言:

張貼留言