2009年8月10日 星期一

油畫.....點樣揀?!?!

有嚴重選擇困難症既我.....依家...又要面對揀咩相做油畫而煩了....


我真係發現我呢個病十分嚴重..........


其實一早都已經揀左幾張出黎....大家一齊傾既....


點知...就係OUT淨以下呢兩張.....究竟.......邊張好D呢?


我真係做唔到決定........



(1) 係晚霞篇既相...


 


 


(2)呢張相顏色好RICH...................


 


如果你地可以比D意見我就好了.....因為...我真係唔知點好呢~!


定係....其實呢2張都唔好呢....我開始又煩自己了.............!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言