2009年8月14日 星期五

thank you card - version I

好多日都冇咩update過....因為....我呢幾日............埋頭雕雕雕...


冇錯...我有多幾舊"膠"了.......唔係$10店返貨...係我自己上yahoo 到bid...


呢個seller真係好好...冇mark up到個價啦..都係原價賣出.....事關, 我問過好多個....好多人都將呢舊$10膠......賣成$25, 甚至$30..............................................食水好深呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


多謝好多朋友同blog友仔..幫我去$10店到問佢幾時返貨.......竟然係話可能唔會再返


咁唔通以後想要呢隻膠...就要係日本買????


唔理啦, 我依家有5舊....應該都夠我應付我自己先~~~heehee


 


雕左個thank you 印.....試印左上隻改良雀到.........不過隻色好似唔係好出咁.....well....又要去paper art到再搵搵色先...


後面, 我就用cuttlebug壓左個wedding bell....係隻雀尾仲印埋 "旻" 落去啦.....


星期日去ssp 搵埋arm 用既絲帶...就可以又黎mass production了....呵呵呵


 



呢個只係version 1, 皆因隻embossing powder既色好似唔夠突出......攪到個"thank you"睇唔同咁....試過用金, 銀, 係會突出d..但係又同張紙唔match喎!!!!


 


church booklet已經印好晒個 "in god's love" 了...依家界緊條痕...後頁已經stick左雙面膠紙, 剪好arm長度既絲帶stick上去...快手d快手d快手d快手d!!!呵呵呵


沒有留言:

張貼留言