2009年8月21日 星期五

再黎.....雕雕雕........

再黎...雕雕雕...


唔好誤會..我唔係講粗口呀...我係話雕印仔咋...


今次有4個, 我自己既只係得一個...


其他都係朋友仔訂架....!!


真係好多謝佢地對我雕印仔既信任啦.....哈哈~~講到做生意咁tim...錯晒...係朋友仔唔會計!!


 


for lovely e:


(出左意外........係for最後個3點...得番2點...............唉..都唔知攪咩....你睇下, 如果真係有問題既, 同我講, 我再整過個...盡管出聲..不用怕^^)




 


for baby f:



 


for sweetie me^^



黎緊仲有印仔雕...呵呵~!!


沒有留言:

張貼留言