2009年8月18日 星期二

thank you card II

上次個隻embossing powder隻色唔得呀...


比朋友仔e提提之後, 就醒起我買左champagne gold啦.....


所以即試, 即ok, 即開工!


呢2日, 我已經印左250張了....仲有幾十張印埋, 又可以收埋呢個thank you 印了..呵呵


星期日....仲買左隻紗紗絲帶襯埋啦......


 


影出黎..好似銀色咁...實物就會睇得清楚d啦........呵呵~



其實呢個item...一直都冇諗住整啦...只係之前肥雀事件...所以先改良到今日呢隻thank you card...其實都好既, 呢張咭可以扣係我地酒樓送個個中式禮餅到呢......(紅色盒加呢個色都ok match架~~)


 


 


又黎update下我既進度了


1. church booklet前頁已經印好晒個印, 仲摺埋條痕啦....


2. church booklet後頁已經stick 好埋條絲帶啦~


3. 已經開始左church invitation card 既壓花....已經壓好左 230張....


4. 利士封既後頁已經剪好晒....仲壓晒 " with love"


 


加油加油加油....依家都仲未有d咩 diy 既壓力...可能都仲覺得自己整得黎..唔會趕啦...同埋...我都唔想有呢種壓力呀....因為咁會令到diy冇左本身既意義呢~~


沒有留言:

張貼留言