2009年8月31日 星期一

又過左一個weekend

呢個weekend...又係冇咩完成到diy既野啦 =.=


好似好忙咁.....不過都係忙住去玩.....


攪到個人好攰.....連yoga都去唔到


星期六..主要係休息日


我地2個最鐘意就係去welcome入貨...應該係話, 最鐘意去買野飲 refill個雪櫃..


我出左街, 返去時, 約定mr b去mos burger食dinner, 再去welcome,


所以叫佢帶定個大既環保袋


點知.....哈哈


佢竟然帶左個紅白藍袋出黎.................


我: 下...唔係帶呢個呀....唔駛咁大麻..


mr b: 又係你話要大d既, 呢個夠晒啦...


我: ok, 又唔係我拎! (咁大個, 睇你點拎)


結果...係welcome比錢......人地問我地有冇帶環保袋個時, 我已經忍唔住笑, 所以走開左....mr b好醒咁話: 有呀! 呢個就係...


收銀員好好咁, 打開個袋諗住放d野入去..


呢個時候, mr b 先發現原來個袋咁大.....自己都忍唔住講左句: 嘩, 原來個袋咁大架, 我都唔知tim...哈哈!


我見到收銀員姐姐都忍唔住笑啦...我諗佢, 都未見過有人拎個咁既袋黎買野呀!!


哈哈!!!!!我地一路行番sweet home, 我都keep住笑....佢仲好得意咁話, 呢個袋最方便~一次過拎晒d野唔駛分幾袋~


我實在忍唔住....係入屋前, 偷影左佢..............



大家睇下個袋係唔係好大呀(佢有6呎2高).........呢個袋差唔多有我半個人咁長啦..........................


 


星期日 - 試了妝


呢個係freelance既mua, 係伴娘介紹啦.....所以好抵既...不過點抵都好, 最緊要係arm自己


化妝都ok...係我自己d皮膚好dry, 所以有d位唔太good.......整體講, 我好似幾滿意...


不過, 點先係好, 咩先叫靚呢....我真係唔識分......


所以依家又唔知點...........well...


點好呢點好呢點好呢點好呢?????????????


 


夜晚mr b 媽媽生日dinner...


我地有用心諗好咩禮物架.....之前搵我個auntie訂造左一個珍珠鑽石吊咀.......之後我仲自己搵左個盒.......痴晒swarovski.....


希望佢真係鐘意啦!


 


 


 


沒有留言:

張貼留言