2009年8月4日 星期二

ip pre-wedding VI - 煙花螢光篇

 


呢幾日都太懶了....咩都唔想做...blog都唔想打....哈哈哈


話咁快, 就黎到最後一篇share我地ip 既婚照啦...


睇左咁多篇........如果悶c左大家既...希望大家都比d面番生睇埋先再c過啦....哈哈哈哈


影呢個相, 今次我就係帶左我條黃色晚裝去影...


冇錯, 係我地最鐘意既黃色晚裝.......未影相之前...其實一心諗住可以係日頭個時著黎影啦..................不過因為行程唔許可.........所以...................只係到最後個part先著....


仲要........係玩煙花個時出左意外..........................條裙個尾有好多個"lung"...但係我到依家都唔知要賠幾多.....carmen可能嬲左我, 電話都唔打比我同我收錢....................嗚嗚嗚


拋到手軟之作.............................


 


畫心心


 


煙花........
(大家睇下呢張...影到我隻肥臂幾瘦.....哈哈哈~~不過只係錯覺黎架咋)


 


以下呢3張...係我地好好好好好好鐘意架....


大大話話...我地係咁來來回回行行行..都行左十幾次, 呀威先滿意........我地影個時, 都唔明....影完就明了............




 


ip 婚照已經完滿地分享完畢..


我好變態地...將232張相都入晒去我自己部iphone到.......日睇夜睇...坐車睇, 食飯睇..訓前都睇睇.....哈哈哈哈哈~!


 


之後就係等排版了......唔知排左版之後會唔會更加好睇呢...heehee


 


ip 婚照連結


ip pre-wedding I- 渡假屋篇


ip pre-wedding II- 沿路上山篇 1


ip pre-wedding II - 沿路上山篇 2


ip pre-wedding III - 風車山篇


ip pre-wedding IV - 沙灘篇


ip pre-wedding V - 晚霞篇


沒有留言:

張貼留言